Word Lettertype toevoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tyloo

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2006
Berichten
21
Hallo,

Is het mogenlijk om bij Word nieuwe lettertype zelf toetevoegen?
enzo ja Hoe ?

alvast bedankt:thumb:
 
Je kunt het lettertype gewoon in de map C:\Windows\Fonts zetten en Word opstarten. Als het goed is verschijnt hij dan in het lijstje.
 
zeg nu we het tog over world lettertypen hebben ik weet dat ik een vraag moet openen maar miss is ie al geweest dat weet ik niet maar hoe kun je zo'n bestand aanmaken

dan maak je je eigenlettertype laat maar zegge dan opslaan en dan je eigen lettertype gebruiken hoe krijg je zo iets voor elkaar
 
Lukt het niet, kijk dan even hier.

Je kan de lettertypes ook zo plaatsen: Start --> Configuratiescherm --> Lettertypen en dan gewoon plakken. Heb de ervaring dat de map Fonts van Windows soms niet altijd goed werkt.
 
Hoi, ik las toevallig de vraag over nieuwe lettertypes toevoegen aan word.. ik heb word 2003...
en ik heb het op beide manieren geprobeerd.. maar ik krijg het niet voor elkaar.. iemand nog andere suggesties om mij te helpen ?

Groetjes,

Cassandra
 
@cassandra000 Graag een eigen topic maken, het is niet netjes om in iemand zijn topic jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien reageer je in een topic van een jaar geleden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan