Help: uitvoeren is weg uit het startmenu (Win Vista).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm..
zou het niet weten eigenlijk xD,

PS": die knopjes doenn het niet voor je tekst opmaak,,
 
@jordy14nl,

Klopt wel, maar ik vraag me af of dat werkt, als je een een programma bijvoorbeeld in safemode wil opstarten. Dus een opdracht met parameters.

Dat werkt wel, maar voor de "onder breeking" van Jordy was dit al genoemd in #4 van deze thread :).

De zoekbalk zelf werkt geloof ik niet in Windows Safe Mode vanwege het ontbreken van de zoekservice.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet zeker of er op dit topic geregaeerd mag worden maar Uitvoeren kun je ook vinden door op Start te klikken, alle programma's en dan Bureau-accessoires
runr.png
 
Ik weet niet zeker of er op dit topic geregaeerd mag worden maar Uitvoeren kun je ook vinden door op Start te klikken, alle programma's en dan Bureau-accessoires

Je kunt dan een snelkoppeling op het bureaublad naar maken of in de Snel Starten Werkbalk
 
Dat klopt allemaal wel maar dat is niet waar het eigenlijk om ging. In voorgaande versies van Windows was Uitvoeren standaard zichtbaar, in Vista was een groot aantal mensen hem kwijt :).
 
je hebt gelijk, trouwens, kun je het niet aan het Menu Start vastplakken?
 
gewoon even een vraagje, voor als je uitvoeren in het start menu wilt hebben
 
Tja, er zijn mogelijk nog wel 10 manier om dat voor elkaar te krijgen. Maar daar ging het nu niet om ;).
 
in het begin wist ik zelfs niet hoe ik moest uitloggen:eek:
Je moet dus op dat pijltje klikken en dan afmelden, is raar.

Hoe komt het als ik een bijlage bij een mail krijg met powerpoint ik deze niet kan openen!
Maak een koppeling via het onderdeel koppeling instellen van het configuratiescherm!

Kan iemand mij die stappen uitleggen:confused:


Dit heeft hier niet rechtstreeks mee te maken,
maar wat wel een ergenis van mij was, was het uitzetten van de computer,
nu kun je deze gele/oranje standby knop wijzigen in een echte uitzet knop (in ieder geval op laptops :p)

de engels stappen zijn :

Click to open Power Options.

On the Select a power plan page, click Change plan settings under the selected plan.

On the Change settings for the plan page, click Change advanced power settings.

On the Advanced settings tab, expand Power buttons and lid, expand Start menu power button, and then do one of the following:

If you are using a mobile PC, click On battery or Plugged in (or both), click the arrow, and then click Sleep, Hibernate, or Shut Down.

If you are using a desktop computer, click Setting, click the arrow, and then click Sleep, Hibernate, or Shut Down.

Click OK, and then click Save changes.

ik zou graag de nederlandse stapen geven maja Windows vertalingen hé.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan