Xbox 360 op internet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter eno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eno

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Hallo,

Hoe kun je met Xbox 360 op het internet?
Usb? Lan? Draadloos?
Ik heb de mogelijkheid op alle 3 de aansluitingen.

Maar Hoe kun je dat doen? moet je daarvoor wat betalen?

hoor graag verdere info

alvast hartelijk dank
ik zou graag mijn kwaliteiten over de fifa 07 met andere willen meten :)

het is me nog niet duidelijk hoe moet, op de site krijg ik geen info daarover

Ik zelf heb geen xbox360 maar je moet dus een silver/gold membership hebben. Weet niet of je die automatisch heb anders aanvragen.

Hier een Handleiding (wel in het engels) hoe je dus je xbox kan aansluiten op het internet enzo. (ongeveer op blz. 11 begint internet uitleg).

maar waar het mij omgaat dus het is gratis? dus net als bij een pc kun je dan mulitplaer gaan spelen.

Ligt eraan welk Abonnement je neemt;

Silver = gratis maar je kan bepaalde dingen niet en wel maar natuurlijk wel gewoon online spelen :)

Gold = Betalend hierdoor krijg je meerdere extra's.

Ach heb genoeg linkies geplaatst voor meer info.
En aangezien je nederlander bent neem je de gratis :P

ahahah ja inderdaar als je met silver ook online kunt spelen dan wil ik die. de 2e link van je werkt niet. krijg de site niet te zien. kun je me link sturen waar ik me kan aanmelden.

het is gewoon lan kabel aansluiten op de xbox.aanmeleden en klaar tog?

ahahah ja inderdaar als je met silver ook online kunt spelen dan wil ik die. de 2e link van je werkt niet. krijg de site niet te zien. kun je me link sturen waar ik me kan aanmelden.

het is gewoon lan kabel aansluiten op de xbox.aanmeleden en klaar tog?

Die link was een .pdf file (adobe reader) maar je moet gewoon je xbox aansluiten op je LAN en hoppa je heb dan auto een silver account en je kan spelen

zoo dus aansluiten lan en spelen maar?
dat word vandaag meteen uitproberen!

ik heb fifa 07 en tennis ik ga de wereld leren hoe ze moeten spelen hahaa

zoo dus aansluiten lan en spelen maar?
dat word vandaag meteen uitproberen!

ik heb fifa 07 en tennis ik ga de wereld leren hoe ze moeten spelen hahaa

hahaha, volgens mij ga je als ballenjongen spelen met Tennis en Fifa maar laat het ons weten al is het gelukt

nee met tennis versla ik iedereen. moeilijkste niveua. maar ja echte mensen zijnff wat slimmer dan computer haha. ik laat het weten

ik heb getest, en het werkt prima.

online spelen gaat goed

waar ana ligt het soms is het heel traag? aan mij of tegenstander

ik heb getest, en het werkt prima.

online spelen gaat goed

waar ana ligt het soms is het heel traag? aan mij of tegenstander

Dat ligt aan jouw verbinding of aan die van je tegenstander, daar kan ik geen antwoord op geven. Als je een snelle verbinding hebt (voornamelijk uploadsnelheid) dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan die van je tegenstander.

wel oke maar?

krijg je de LAN gratis bij de XBOX 360 pro of moet je hem er weer bij kopen

Ik las door het topic heen, en zag een paar dingetjes die niet helemaal waar zijn voor zo ver ik weet ..

Je hebt Xbox live Gold membership nodig om online te kunnen spelen, deze kun je kopen in de winkel ( bijv Media Markt ) of kopen met je Credit Card..

Je kan ook een Xbox live Silver membership nemen maar hierbij is het niet mogelijk om online tegen je vrienden te spelen, je kan wel Xbox live market place bekijken en dowloads maken maar niet online spelen tegen anderen mensen.

En je 360 connecten met Internet is vrij simpel, je neemt gewoon je lan kabel en doet hem achter in je 360 ( SIMPEL ! ).

Ik weet niet of je aan deze informatie iets hebt, maar ik dacht ik geef het toch even :thumb:

Xbox live gold is betaald maar dan kan je online spelen. Met xbox live silver kun je niet online spelen maar je kunt wel add ons en updates muziek avatar items enz. downloaden.

@onnosvld,

Welkom op Helpmij.nl.:)

graag oude topics met rust laten deze zijn niet actueel meer.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan