agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

summereh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
hallo allemaal,

ik heb zelf een site met php en mysql ondersteuning heb er ook al een php gastenboek opstaan. maar nu ben ik op zoek naar een agenda compleet in eigen beheer, heeft toevallig iemand een script in bestandjes want scrips in een site zetten kan ik niet weet nie hoe dat da werkt kan hem meestal wel werkend op een site zetten.
alvast bedankt.

groetje Danny

Simple PHP Agenda
A simple agenda tool written in PHP with MySQL backend. An agenda tool accessible everywere there's internet. Easy to install and configure. Key-features include: scheduling appointments, holidays, todo lists, secure access, multiple users, etc.

sorry dit is niet wat ik zoek wil een agenda waar ik iets op in kan vullen en de rest het op een makkelijke manier kan zien niet dat iedereen eerst z'n eigen moet aanmelden.
het liefst nog met een koppeling naar het mainframe waar bijv. komt te staan wat er te doen is of wie er jarig is.
voor een voorbeeldje wat ik ongeveer wil hebben is te zien op www.schaafloepers.nl dit script heb ik ook maar is lastig te onderhouden en te bewerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan