Avi-bestand niet te verwijderen/verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik gebruik als:

-antivirusscanner McAfee
-antispyware AVG Anti-Spyware
-anti-adware Ad Aware SE
- Spywareguard
- Spywareblaster
- Spybot Search & Destroy
- Ccleaner
- Hitman Pro

Dat is alles ..
 
Bedoel je dat je die losse programma's als onderdelen van Hitman Pro gebruikt? Zo niet, dan is het "overkill". (Dit geldt uiteraard niet voor de McAfee antivirus.)
Mijn suggesties zijn uitgeput. Dat de wijzigingen in Limewire niets helpen, dat Unlocker kennelijk niet geinstalleerd wordt, zeer raadselachtig. Daarom dacht ik aan een trojan horse of een rootkit, maar je verdediging ziet er goed uit. Laatste advies van fozziebear al opgevolgd?
 
nou nee, ik gebruik die programma's al eerder dan dat ik hitman pro op mijn pc heb ..

Die heb ik toevallig vanmiddag geinstalleerd op aanraden van een vriend van me ..

wat betreft het andere advies:

Ik snapte niet precies wat hij bedoelde met:

"dan winrar"

en wat ie bedoeldt met "Of probeer eens "openen met"en dan je browser?"

kan ik browser selecteren dan of zo..??

Ook heb ik geprobeerd om op te starten in de account van administrator, alleen weet ik het wachtwoord voor adminstrator niet, aangezien ik een eigen account heb en nooit ben ingelod bij administrator ..

Ik voel me echt een beetje een last worden .. :eek:
 
Administrator wordt standaard "verborgen"geinstalleerd, zonder wachtwoord. Laat dat dus leeg en klik OK. Jouw account heeft evenveel rechten als de Administrator. Dit laatste account wordt aangemaakt om in geval van nood jouw account te kunnen corrigeren.

Het kan geen kwaad om als test Hitman Pro even te verwijderen, via Software, Programma's wijzigen en verwijderen.
Probeer dan opnieuw Unlocker te installeren en te gebruiken.

Lukt het niet, probeer dan dit nog. (Het zal een keer lukken :) ).
Open de map waar die avi in zit. Laat dat venster zo staan. Open Taakbeheer, Processen. Selecteer de regel met explorer.exe en kies voor Proces beeindigen. Schrik niet als je wat iconen of je Taakbalk ziet verdwijnen. Ga nu weer met je muis op de avi staan, klik rechts en kies (als die keus er nu wel is) Verwijderen. Lukt dit niet, probeer dan in het Snelmenu Unlocker te klikken en volg mijn eerdere adviezen. Hoe het ook verloopt, vergeet niet om tot besluit in Taakbeheer te klikken op Bestand, Nieuwe taak (uitvoeren). Typ in het venstertje explorer.exe en dan op OK. Sluit Taakbeheer en herstart je PC zonodig.
 
als ik dat via taakbeheer uitvoer, verdwijnt ook mijn ontvangen bestanden map. Dus ik kan dan niet het bestand verwijderen.

Daarom heb ik geprobeerd om een scherm Winrar open te laten staan en het via Winrar dan proberen te verwijderen. Wat opviel was dat in mijn (inmiddels behalve het avi bestand geleegde) ontvangen bestanden map nog meerdere bestanden zich bevonden, zoals heel veel albumhoezen van nummers, een dll bestandje en nog 2 andere bestanden. Ik heb via Winrar al deze dingen eruit gegooid. Slechts 2 bestanden krijg ik er niet uit verwijderd;

het avi bestand en een ander bestand van 0 bytes. Ik denk persoonlijk dat het aan deze laatste ligt. Zie de foto.

raar5nb9.png
 
Ik heb de thread nog eens doorgelezen. Er zijn een aantal zaken niet goed helder.

1. Heb je Limewire verwijderd van je PC?
2. Heb je Hitman Pro verwijderd?
3. Kun je de map C:\Documents and Settings\Rob Smeets\Incomplete wél verwijderen?

Wil je eerst op elke vraag een antwoord geven?
 
Bedankt, was me niet duidelijk. Het advies van Lange Pier proberen.
Haal eerst alles uit je map Mijn ontvangen bestanden wat je wilt bewaren, zet het in een tijdelijke map, D:\Temp b.v.

Ga nu via Start naar uitvoeren en typ cmd (zover was je al eens). Type in de Dos-box op de promtp:

del c:\"Documents and Settings\Rob Smeets\Mijn ontvangen bestanden\*.avi"
en daarna
del c:\"Documents and Settings\Rob Smeets\Mijn ontvangen bestanden\CAPCKFTH."
Let op de aanhalingstekens die bestandsnamen langer dan 8 posities mogelijk maken.

Edit: wel na elke regel op Enter drukken en J antwoorden als je gevraagd wordt of je het zeker weet.

Als het gelukt is kun je weer een map Mijn ontvangen bestanden aanmaken en de verhuisde bestanden terug zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik had al mijn hoop hierop gevestigd en opnieuw heb ik slecht nieuws

Onderstaande melding krijg ik in DOS:

raar6hs3.png
 
Laatst bewerkt:
Mm..dat is waarschijnlijk een foutje van mij. :eek:
Herhaal de commando's nog eens, maar nu zonder de aanhalingstekens.
 
Opnieuw geprobeerd

invoer moest zijn:

C:\Documents and Settings\Rob Smeets\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\.avi

of CAPCKFTH.



Maar ook wanneer ik zonder aanhalingstekens doe gebeurt er niets .. aaaaaah!!
 
Eerste commando:

C:\Documents and Settings\Rob Smeets\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\*.avi

Tweede commando proberen:

C:\Documents and Settings\Rob Smeets\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\CAPCKFTH.*

Let op de twee "jokers" (sterretjes).
 
Hallo,
Heb je die download in lime wire afgebroken?
Of was de download compleet?
Ik heb hier limewire erop gezet.
En welke film of zoek opdracht heb je gebruikt?
Dan probeer ik hem ook ff, want ben wel heel benieuwd nu.
 
De download was compleet ..

maar ik weet echt niet meer welke film het was, aangezien ik meerdere films tegelijk aan het downloaden was . .. Als je zoekt op die titel van het bestand, vind je dan niks?

Nou, een ding weet ik wel, nooit meer films downloaden via limewire ..
 
Ik ben benieuwd luuk 2512, ik kijk mee.

rodarubke, heb je in Windows Media Player die avi al geprobeerd te openen?
 
ja direct al geprobeerd ..

maar het openen lukt niet .. hij opent wel de speler zelf .. maar dan krijg ik een foutmelding .. dat de speler het bestand niet kan afspelen ..
 
Mmm...je hebt allerlei virusscans gedaan, ook die online scans? Dat bestand CAPCKFTH. vertrouw ik ook voor geen cent. Met Google levert het niet één hit op...:confused:

Probeer toch nog eens de online scan van Panda. Je moet wel eerst een axtivex besturingselement toestaan, maar dat is vertrouwd. De scan duurt wel even, maar het lijkt mij raadzaam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan