Wachtwoord vergeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Berichten
167
Hoi,

Een vriendin van me heeft een laptop met daarop 2 gebruikers. Ze heeft de wachtwoorden veranderd en nu is ze beide wachtwoorden vergeten:confused: . De laptop draait op vista. Heeft iemand enig idee hoe je dit weer in orde krijgt?
Thanks!
 
waarschijnlijk onmogelijk de wachtwoorden op te vragen, als dat kon, zou het hele systeem niet werken. anderen zouden je laptop zonder moeite binnen kunnen komen
 
Hoi !

Tja, ww vergeten kan ik me 1 keer voorstellen, maar van 2 gebruikers ?

En dan nog op een relatief nieuwe laptop ?

In principe werk ik aan dat soort verzoeken niet mee: die ww. zijn vast niet voor niets geplaatst.

Als de eigenaar echt eigenaar is, kan hij/zij toch als administrator inloggen ?

Of is dat ww ook al vergeten ?

Greetz,

Harry.
 
Je kan ook een boot cd downloaden en daar van opstarten en alles overzetten op een partitie en dan alles opnieuw installeren
 
Hallo,

We hebben van alles geprobeerd, niks lukte dus ten einde raad maar een nieuwe installatie met de backup dvd. Die bleef hangen bij de 80 procent. Het spul is terug naar de winkel, we wachten maar af.
Groetjes en bedankt voor de info
 
Toevallig had ik gister hetzelfde probleem...

De laptop van mijn buurmeisje moest "gekraakt" worden. Dus ik zocht naar hulpmiddelen om de wachtwoord van Vista omver te zeilen...

Na deze topic gelezen te hebben heb ik verder gezocht... en ja ... na 10 minuten zoeken ben ik op deze site uitgekomen:

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

Je download het programmatje... brand het op een cd ( ik had geen cd dus dan maar een DVD )

Boot het up... en de rest legt vanzelf wel uit...

En als je het nog niet begrijpt... op de site zelf staat een kleine tutorial...

Het is gelukt ook nog... je kan de wachtwoord veranderen... of zelfs wachtwoordLOOS maken... (is dat wel een woord... wachtwoordloos...)

Hoe dan ook... een tip :)
 
vierde maand 2007 wel een beetje laat om nu nog te reageren.
zet ik er maar een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan