laptop met wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvonneI

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
2
Ik heb het zelfde probleem. Mijn laptop met wifi vindt wel de draadloze verbinding maar maakt geen verbinding met het internet.
Moet je nog iets anders invoeren om verbinding te krijgen?
 
Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.
Het is niet de bedoeling om in een anders vraag verder te gaan over je eigen probleem.
 
Je moet nog een zg ssid-code invoeren, iets van 32 cijferig geloof ik.
Deze code heb je als het goed is van je InternetServiceProvider gekregen.

Soms staat er ook wel es op de balk, rechtsonderinbeeld, je WIFI verbinding met een geel driehoekje, als die er staat, prober dan de beveiliging (WPA e.d.) iets minder hoog te laten zijn.
 
Je moet nog een zg ssid-code invoeren, iets van 32 cijferig geloof ik.
Deze code heb je als het goed is van je InternetServiceProvider gekregen.

Soms staat er ook wel es op de balk, rechtsonderinbeeld, je WIFI verbinding met een geel driehoekje, als die er staat, prober dan de beveiliging (WPA e.d.) iets minder hoog te laten zijn.

Een Wap iets hoger of iets minder hoog? Verklaar je ander...:eek:
 
Hm, misschien een verkeerde uitleg van mij:eek: , ik bedoelde de netwerkverificatie ....

Klik rechts in configuratiescherm bij netwerkverbindingen op de draadloze netwerkverbinding, kies eigenschappen, klik op je voorkeursnetwerk en klik dan op eigenschappen,
Bij netwerkverificatie kun je vervolgens kiezen uit meerdere opties, het heeft mij in ieder geval geholpen om mijn instellingen van WPA2 naar WPA-PSK te zetten ....
misschien dat het bij jou ook helpt.

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan