Veel Vista tips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een grote tip die ik wel aangenaam vindt:
om al die (onnodige) doorlaten-uitvoeren-beveiligingsbevestingsvensters uit te schakelen:
tik in het Configuratiescherm in het zoekveld "UAC" (zonder aanhalingstekens) en klik daarna op uitschakelen.
MVG,
arno

Beste Arno,

Ik las jouw tip vandaag en heb hem meteen uitgevoerd. Werkt goed, maar...nu krijg ik steeds een beveiligingswaarschuwing van Windows. Kan ik uitklikken, maar komt iedere keer als ik de pc opstart terug. Weet jij hoe ik die waarschuwing permanent uitzet (althans voor dit onderdeel)?

Blitser
 
Beste Arno,

Ik las jouw tip vandaag en heb hem meteen uitgevoerd. Werkt goed, maar...nu krijg ik steeds een beveiligingswaarschuwing van Windows. Kan ik uitklikken, maar komt iedere keer als ik de pc opstart terug. Weet jij hoe ik die waarschuwing permanent uitzet (althans voor dit onderdeel)?

Blitser

Klik gewoon op het icoontje en in de linkerkolom van dat scherm is er ergens een optie om meldingen uit te zetten.(sorry dat ik niet specifieker kan zijn, maar ik gebruik nu W7 de engelse versie)
 
Klik gewoon op het icoontje en in de linkerkolom van dat scherm is er ergens een optie om meldingen uit te zetten.(sorry dat ik niet specifieker kan zijn, maar ik gebruik nu W7 de engelse versie)

Bedankt Jelle!!
Blitser
 
misschien hoort deze vraag hier niet thuis maar..
ik heb nu xp ill en ik wil eigelijk door naar vista maar kan ik dan me games die nu op geslagen zijn zou ik dat weer terug op vista kunnen zetten?
groet Rens[/QUOTE

ruil je xp niet voor vista...is niet waard geloof me...sorry voor de quote zag het te laat dat dit niet de juiste toppic is (sorry)
 
Laatst bewerkt:
wat wel een Vista tip is: koop geen vista, maar koop Windows 7, Windows Vista is wel niet meer te koop, maar de overschakeling naar 7 is zeker de moeite waard.

Dan een tip daarop is, om een beetje in de topic te blijven:
De meeste spellen kan je wel nog draaien in 7, vaak hoef je dan (en dat is voor alle oudere programma's) rechts te klikken, eigenschappen en dan compatibiliteit.
Dat keuzemenu zet je dan in: "compatibel met Windows XP" of een andere windows versie.

Groetjes,

Arno
 
wat wel een Vista tip is: koop geen vista, maar koop Windows 7, Windows Vista is wel niet meer te koop, maar de overschakeling naar 7 is zeker de moeite waard.

Dan een tip daarop is, om een beetje in de topic te blijven:
De meeste spellen kan je wel nog draaien in 7, vaak hoef je dan (en dat is voor alle oudere programma's) rechts te klikken, eigenschappen en dan compatibiliteit.
Dat keuzemenu zet je dan in: "compatibel met Windows XP" of een andere windows versie.

Groetjes,

Arno

hallo arno

had gelezen dat j van vista naar windows 7 kan overgaan maar durf de stap niet te wagen want heb mijn andere pc al in de kreukels liggen in conflict met een error van system hihi..
heb op deze laptop vista en ben zeer ontevreden want heb al een topic staan over mijn printer die niet werk op vista ahhh...

maar ok genoeg geblabbert hier want deze topic is voor andere doeleinde bedoelt..

Greetzzz NaughtyAngel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan