Hallo,
Is er een manier om je mailtjes en adresboek van thunderbird naar outlook expres te converteren?
Of kan Outlook Express die bewuste bestanden importeren? Ik kan het in dat geval niet vinden.
'O ja? Nou, mijn vaders computer heeft een veel groter geheugen dan jou pa!'
Groetjes Peter
Ik weet wel dat van Outlook Express naar Thunderbird geen probleem is, maar andersom......![]()
Wellicht hier (klik) wat info dat je verder kan helpen.
(Bron: forum "MozBrowser")
Ik ga het eens even proberen, bedankt!!
Groetjes Peter
Het werkt, en goed ook. Omdat thunderbird eigenlijk geen 1 mail echt weggooid heb ik nu ook alle mailtjes die ik kwijt was weer terug.
Groetjes Peter
Da's mooi. Die houden we erin![]()
Ik maak em even sticky.
Doe dat, ik kon terug tot halverwege 2005, dus dat is een hoop.(waarschijnlijk ben ik toen thunderbird gaan gebruiken)
Groetjes Peter
En wat bedoel je met dat thunderbird niet volledig verwijderd?
Uit je prullenbak teruggevonden? Of ook na het legen van de prullenbak?
Titel van topic ietsje aangepast
Laatst aangepast door Paul-RT : 30 april 2007 om 12:46
Thunderbird bewaart alle mail per map. Dus vanaf het moment van installeren en ook na het legen van je prullenbak.
Dat doet thunderbird dan wel gecomprimeerd. En je ziet ze ook niet meer in Thunderbird zelf.Je kunt ze via Thunderbird ook niet 123 weer terugvinden, maar met dat progje - Imapsize - krijg je ze dus weer wel terug omdat Imapsize dus de gecomprimeerde map (.mbox files) omzet naar .eml . Die mboxfiles zijn trouwens in Thunderbird extensieloos. Maar dat valt verder allemaal te lezen in de link die je mij gaf.![]()
Laatst aangepast door petje11 : 30 april 2007 om 15:27
Groetjes Peter