egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Ik zal niet meer meemaken dat er een einde komt aan de wartaal die tot op heden in alle Windowsversies wordt gebezigd, gezien het feit dat het alleen maar erger wordt. Partiële begaafdheid van de ontwerpers waar normale mensen de dupe van worden: alles kunnen op ict gebied dat wel, maar iets uitleggen, met als hoogt/dieptepunt de blauwe schermen, echtniet en nooitniet.
O.k. ik wil een programmaatje installeren en krijg het onderstaande scherm. Vermoedelijk wordt bedoeld dat het om incompatibiliteit gaat. Maar zeg dat dan gewoon. Maar misschien ook niet en moet ik toch naar koppelingen (zie bijlage) in het configuratiescherm. Maar waar staan die?? Verwijzen naar iets wat niet te vinden is: Dodelijk voor mijn gemoed en dat op koninginnedag.
O.k. ik wil een programmaatje installeren en krijg het onderstaande scherm. Vermoedelijk wordt bedoeld dat het om incompatibiliteit gaat. Maar zeg dat dan gewoon. Maar misschien ook niet en moet ik toch naar koppelingen (zie bijlage) in het configuratiescherm. Maar waar staan die?? Verwijzen naar iets wat niet te vinden is: Dodelijk voor mijn gemoed en dat op koninginnedag.