Hoe converteer ik MKV naar AVI?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hey Allemaal,

Ik heb net Shakira's Oral Fixation Tour 2007 Live in Dubaï gedownload, maar die bestaat uit 2 MKV bestanden, nu is mijn vraag, hoe maak ik daar 1 goede AVI bestand van?

Als iemand mij hiermee kan helpen dan zou ik dat graag horen.

Alvast bedankt!
 
Ik heb ook een beetje hetzelfde probleem en ik heb die Super gedownload en geinstalleerd, maar wat ik ook doe, het wil niet. Wie weet een simpel programma hier voor?
 
De antwoord op de vraag is : Winavi

Perfecte programma om alles te converteren.
gebruik *KNIP*] om het programma te downloaden.:thumb:

Greetz, Sneak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Link van Sneak verwijderd. Zie de huisregels waarom ik deze verwijderd heb.

PS slechte start voor een nieuwkomer. Welkom op Helpmij Sneak520.:)
Neem voor de zekerheid onze huisregels nog eens door:
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja
 
Laatst bewerkt:
Nee laat maar ik wou alleen iemand snel helpen, regristreren gaat nog wel maar die regels lezen... nee....,Maar ja ik ga de regels niet lezen om alleen een gast te helpen. Het is sowieso niet dat ik hier wil blijven. Niet slecht bedoelt.

sorry ik kan je verder niet helpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, maar helaas heb je bij elk forum regels waar aan je je moet houden. Trouwens bij het registreren ben je accoord gegaan met de regels.

Helpen kan ook op een andere manier, dan de illigale weg.;)
 
mkv naar avi

Ik gebruik voor vrijwel alle conversies MediaCoder.
MediaCoder is niet alleen uitermate sterk in video, maar ook in audio.
MediaCoder is te vinden op internet en gratis!
:thumb:
 
Luister eens Cash! jij hebt het over illegale covertering he tegen over Sneak520. Dat hij de huisregels moet door nemen. vind ik eigelijk de grootste bull**** ooit! wat is tegenwoordig nog legaal man! alsof jij nooit muziek mp3tjes download is toch ook illegaal. mensen als wij weten dat alles duurder word. betaal jij ff 129,- voor 1 dvd? ik , sneak520 en wie dan ook geven je de dikke vinger.. dat sneak probeerd te helpen en hoe die het doet zal mij een worst wezen als er maar een oplossing is. en soms moet je illegaal doen want ik heb ook MKV bestnden krijg ze ook niet geconvert naar wat dan ook. niet dat de mensen gewoon ISO van maken of zo.. nee moet persé een of ander MKV bestand zijn die op geen enkel manier te converteren kunt. je kunt het alleen afspelen met Media Player Classics maar branden forget it.

dus cash niet zo moeilijk doen om die regeltjes want regels zijn er om te breken.

sneak520 geef je gewoon gelijk ga ook niet betalen voor legale troep

mzzl Branco
 
mvk to avi

ikke niet. zou niet weten waarom ik die regels moet gaan lezen als ik niet blijvend ben op deze forum. kwam alleen mijn woord doen aangezien deze forum geen oplossing ken geven omdat jullie met dat stomme pappiertje lopen te zwaaien van "lees ff" hebben wij allemaal geen intresse in. ga verder zoeken op forums die wel oplossing weten voor MKV bestanden of het illegaal of legaal is zal mij een worst wezen als ik die stomme film uit gepakt krijg vind ik het best

mvg Branco
 
hoi

ik heb ook een mkv file.en een probleem .....

Ged_Senki._Tales_from_Earthsea_-_1v2_-_Complete_Movie_-_[MW](6afe3fc2).mkv
Type:mkv_auto_file
Size:1993MB (2090679123 bytes)
Media Length:01:55:25

Audio: DTS 48000Hz 6ch [Japanese, Japanese DTS (Audio 1)]
Audio: Vorbis (deprecated) 48000Hz stereo 4294967Kbps [English, English (Audio 2)]
Subtitle: Advanced SubStation Alpha [English, English (Subtitle 1)]


heb deze FILM dus gedownload , maar heb een zwart beeld bij het afspelen ,hoe kan ik dat verhelpen ?
iemand een idee, ik luister graag:)

mvg Harpoon
 
hoi hoi

oke probleem hier boven,is opgelost met VLC , volgens mij heet het (video lan codec)

volgend probleem ,hier komt ik zelf niet uit denk ik. kan iemand mij hier mee helpen/uitleg geven alstublieft. hartelijk dank Harpoon :)

Kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie.

De volgende bestanden mogen niet worden geplaatst in de map VIDEO_TS van een dvd-videocompilatie. U kunt alleen de voor dvd-video geschikte bestanden
VIDEO_TS.IFO,
VIDEO_TS.VOB,
VIDEO_TS.BUP,
VTS_nn_0.IFO,
VTS_nn_0.VOB,
VTS_nn_0.BUP en
VTS_nn_m.VOB
toevoegen aan de map VIDEO_TS. Voeg bestanden toe uit een voltooide dvd-videotitel of gebruik schrijfsoftware zoals Nero Vision om dvd-videobestanden te maken, zoals *.avi en *.mpg.

C:\Documents and Settings\Gebruiker\Bureaublad\Ged_Senki._Tales_from_Earthsea_-_1v2_-_Complete_Movie_-_[MW](6afe3fc2).mkv
 
help

ik ben zelf wat aan het proberen , sorry voor de spam,.

k-lite codec, vraag om de enne codec na de andere van mijn pc te verwijderen,
is deze codec wel veilig lijkt erop dat het alle codecs gewoon weg spam't

om divx player te gebruiken en videos te bekijken heb ik deze divx codec nodig, enz, waarom moet ik alle codecs verwijderen van k-lite ?
 
Hoi

Convecteren lukt met MVC: Magic Video Converter.

John
 
effe geteld
illegale progs op mijn pc (standaart met windows megeleverde progs niet meegeteld): 12waaronder ook windows zelf
legaale progs op mij pc (met windows meegeleverde progs ook weer niet meegeteld): 9

en k moet m'n pc nog eens in orde maken dus daar komen nog een heleboel illegale bij

ja windows ook maar wel dualboot met een legale dus moest die niet meer werken heb k nog wel een werkende pc
 
Luister eens Cash! jij hebt het over illegale covertering he tegen over Sneak520. Dat hij de huisregels moet door nemen. vind ik eigelijk de grootste bull**** ooit! wat is tegenwoordig nog legaal man! alsof jij nooit muziek mp3tjes download is toch ook illegaal. mensen als wij weten dat alles duurder word. betaal jij ff 129,- voor 1 dvd? ik , sneak520 en wie dan ook geven je de dikke vinger.. dat sneak probeerd te helpen en hoe die het doet zal mij een worst wezen als er maar een oplossing is. en soms moet je illegaal doen want ik heb ook MKV bestnden krijg ze ook niet geconvert naar wat dan ook. niet dat de mensen gewoon ISO van maken of zo.. nee moet persé een of ander MKV bestand zijn die op geen enkel manier te converteren kunt. je kunt het alleen afspelen met Media Player Classics maar branden forget it.

dus cash niet zo moeilijk doen om die regeltjes want regels zijn er om te breken.

sneak520 geef je gewoon gelijk ga ook niet betalen voor legale troep

mzzl Branco

Wat een sukkel moet jij wel niet zijn...
Jij jat ook zeker fietsen en andere zaken omdat je er niet voor wil betalen!?
En wordt ook zeker boos als er iets van je gestolen wordt.
Misschien ook eens beter je best doen op school, want je taalgebruik is niet echt geweldig. Ga eens voor de spiegel staan en steek dan die bewuste vinger op waar je over schrijft. Juist, de enige op wie dat van toepassing is ben jezelf... LOSER
 
Laatst bewerkt:
Wat een sukkel moet jij wel niet zijn...
Jij jat ook zeker fietsen en andere zaken omdat je er niet voor wil betalen!?
En wordt ook zeker boos als er iets van je gestolen wordt.
Misschien ook eens beter je best doen op school, want je taalgebruik is niet echt geweldig. Ga eens voor de spiegel staan en steek dan die bewuste vinger op waar je over schrijft. Juist, de enige op wie dat van toepassing is ben jezelf... LOSER
Wat heeft het voor zin om nu nog een reactie te geven in een topic van 2007. Daarbij ook nog eens schelden, iets wat tegen onze voorwaarden is..:rolleyes:


Ik sluit deze topic voordat er een zinloze over er weer discussie ontstaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan