Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Hoe kom ik bij het opstarten in dos mode???

• Vraag is opgelost

Unhappy Hoe kom ik bij het opstarten in dos mode???

Ik heb teveel windowsversies op de harde schijf staan,deze wil ik verwijderen en vervolgens 1x nieuw instaleren!
    Maar ik heb geen idee hoe ik in dos promt kom, want ik krijg steeds bios of opstart Scherm van de aanwezige windows versie's!
    Ik moet dit doen omdat ik geen muziek meer kan beluisteren door 100% CPU usage!
    En weet iemand hoeveel systeem taken er normaal in windowsXP home actief zijn(ik heb er meer dan 50 constant!)
    bedankt voor iedere tip !
    composer (of the 21st century)

Moderator
    Verenigingslid
    Tha Devil's avatar
    Afstand tot server
    ±54 km
    Windows CD er in drukken, op een toets drukken, Windows installatie begint (blauw scherm met witte letters, geen BSOD), nieuwe installatie beginnen, alle partities verwijderen.

Let wel, als je alle partities verwijderd ben je alle bestanden kwijt. Wil je dus wat bewaren moet je dan voor deze handel ergens opslaan (dus niet op de computer die je gaat formateren)

Giga Honourable Senior Member † humpe's avatar
    Je moet naar uitvoeren gaan en msconfig intoetsen en in opstarten alles uitschakelen. dan systeem afsluiten en daarna systeem opstarten.
    Bij het opstarten schakelt hij de program. weer op welke hij weer nodig heeft.

Giga Senior virtuosa's avatar
    Afstand tot server
    ±231 km
    maar je zal met de windows xp moeten opstarten en dan een voledige format uit voeren.

Giga Honourable Senior Member Frisian's avatar

Smile Welkom op Helpmij.

Je vraag is verplaatst naar --> Windows XP

Er vanuit gaande dat je XP wilt installeren.
    Tip: Koel je pc optimaal met SpeedFan .........Tip: Het Bios.... hoe en wat
    Tip: (Draadloos) Netwerk uitleg .................Tip: Hoe gebruik ik dit forum
    Tip: Surf sneller met Opera......................Tip: Slipstream je Windows cd
    Tip: Handig en snel je data back-uppen
    Review: Logitech MX 610 Lefthanded
    Is je vraag opgelost? Klik dan op "Vraag is opgelost" rechts onder in beeld.

Mega Senior
    Afstand tot server
    ±32 km
    Quote Origineel gepost door composer Bekijk Bericht
    Ik moet dit doen omdat ik geen muziek meer kan beluisteren door 100% CPU usage!
    Kijk eerst even of het svchost.exe is die 100% cpu belasting geeft.

Dat is namelijk een bug van één van de laatste updates en te verhelpen door automatische updates (tijdelijk) uit te schakelen.

http://tweakers.net/nieuws/47505/Rep...blemen-op.html

Meerdere windowsversies op je schijf geven geen extra cpu belasting. Een tekort aan schijfruimte misschien wel.

Vr.Gr. Egel

Lightbulb

Quote Origineel gepost door Tha Devil Bekijk Bericht
    Windows CD er in drukken, op een toets drukken, Windows installatie begint (blauw scherm met witte letters, geen BSOD), nieuwe installatie beginnen, alle partities verwijderen.

Let wel, als je alle partities verwijderd ben je alle bestanden kwijt. Wil je dus wat bewaren moet je dan voor deze handel ergens opslaan (dus niet op de computer die je gaat formateren)
    dank je voor de reactie, ga dit zo proberen!
    composer(21st century)

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren