Hoe connect je je Xbox 360 via je PC aan het internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik probeer dus mijn xbox 360 online te krijgen via mijn pc.. Eerst had ik mijnx xbox direct in mijn router..werkte gewoon goed.. Maar ik wil het via mijn pc, omdat ik dan media center op mijn xbox kan krijgen en zo.. Dus ik heb een utp kabeltje van mijn xbox naar mijn pc getrokken en in de netwerk kaart gestopt. Hij connect met mijn xbox, aangezien ik media center kan krijgen op de xbox.. alleen het internet is een probleem. Op mijn pc blijft hij het doen, alleen mijn xbox doet het niet.. Ik denk dat het aan het feit ligt dat ik mijn connectie moet sharen, maar als ik dat aanvink bij connections krijg ik de cvolgende melding:
A LAN connectionis already configured with the IP address that is required for automatic IP addressing...

Misshcien goed te vertellen dat ik met nog 4 andere de connectie deel (via router dus)..

PS wat dus wel vreemd is, is dat ik via MEdia center op mijn xbox wel in kan signen op Messenger en zo.. dus dat werkt wel..waarom xbox live dan niet?

Iemand een idee wat ik moet doen? thanks!
 
Laatst bewerkt:
A LAN connectionis already configured with the IP address that is required for automatic IP addressing...
Logische redenering zou zijn dat je ip-adres al in gebruik is, je zult dus op een van de pc's of Xbox het adres moeten veranderen?
Kijk hier eens voor meer info. En dan vooral het "Het uitdelen van IP Adressen" stukje.
 
Ik heb even gekeken op je site.. maar hoe weet ik nou welke kabel/pc welk IP adres heeft? Want dan weet ik welke pc/kabel ik moet veranderen..
 
Door in de command box ipconfig in te typen (start ---> opdrachtpromt).
Of te dubbelklikken op je Lan-verbinding (Tabblad ondersteuning).
Kun je trouwens de Xbox niet veranderen? Misschien makkelijker?
 
Tja ik weet niet precies hoe je dat doe... kan dat gewoon via je verbinds tabblad en dan ipv auto matisch een handmatig IP adres toebedelen?

En zowieso..ik wil mijn xbox via mijn pc he? niet allebei apart op een router..omdat daar die site over ging.. dus ik weet niet of dat verschil maakt.. en hoe kan het dat ik wel op mijn xbox kan MSNen?
 
Misschien heb je hier verder nog iets aan. Ik weet helaas niet hoe de Xbox werkt.
 
Jongens bedankt maar het gaat niet lukken ben ik bang dus ik ga wat anders proberen.. deze kan op slot.. zie mijn next question...
 
Als je je 360 gemod hebt heb je nu grote kans dat je gewoon gebanned bent van Live en daarom niet meer kan inloggen....
 
Nee dat is het niet, heb hem nog niet zo lang en ga dat nu nog niet doen... Heb al een oplossing gevonden.. gewoon netwerk aanleggen met beiden in de router.. nu gaat het ook en verbinding is beter zo.. thanks anyway!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan