20 mb vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Ik heb een 20 mb abonnement incl. telefonie van Tele2.
In XP zit ik op een downstream van ongeveer 600 Kb sec.
In Vista zit ik op een downstream van ongeveer 1 mb sec.

Hoe kan het dat er onderling zo'n groot verschil in zit?

Tevens dacht ik bij een 20 mb abonnement ook 20 mb snelheid te krijgen, maar dat blijkt volgens Tele2 niet het geval. Ik moet volgens hun blij zijn met zo;n hoge snelheid. Ik twijfel hier sterk aan. Wie kan me svp meer uitleg geven?
 
Oftwel de snelheid waarmee ze adverteren is niet je download snelheid maar de verbindingssnelheid.

Zelf heb ik Chello Extreme 20Mbit daarmee haal ik zo'n 2MB p/s download snelheid. Bij Tele2 gaat het televisie gedeelte samen met het internet gedeelte. Je internet verbinding is dan ook geen 20Mbit. Ze doen het leuk voorkomen, maar de werkelijkheid is minder.
 
Daarnaast hangt het er met ADSL nog altijd vanaf hoever je van een omgebouwde centrale bent.
Als je 100 meter er vanaf bent, dan kan je wel 20Mbit halen, Maar als je er verder vanaf gaat, dan valt de snelheid snel naar beneden.

Oftwel de snelheid waarmee ze adverteren is niet je download snelheid maar de verbindingssnelheid.

Zelf heb ik Chello Extreme 20Mbit daarmee haal ik zo'n 2MB p/s download snelheid. Bij Tele2 gaat het televisie gedeelte samen met het internet gedeelte. Je internet verbinding is dan ook geen 20Mbit. Ze doen het leuk voorkomen, maar de werkelijkheid is minder.

Bij UPC/chello gaat alle signaal ook over 1 kabeltje en met 1 signaal.
Internet, Telefonie, (digitale)Televisie.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat over dezelfde kabel dat zou kunnen. Maar als je een 20Mbit internet abo hebt, dan wordt dat (meestal) ook geleverd. En niet zo van nou je hebt 20Mbit, daar versturen we dan ook je tv signaal overheen. En dan blijft er van je 20Mbit internet nog 10 over ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan