Helpmij actie i.s.m. Kaspersky

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfs gratis geen kaspersky voor mij ... :p
ander, veel lichter én sneller ...
 
Is dat nou een beroemde B mop ? ;)
 
hmmmm......

ik neem hem dan wel niet, maar ga zeker mijn handtekening aanpassen!
 
Hoezo? NOD is een prima product hoor. Ik zie geen reden om het niet meer te nemen of aan te prijzen, alleen maar omdat hun PR strategie apart is.
 
Maar wanneer je Kaspersky aanschaft help je Helpmij wel natuurlijk. :thumb:

Het goede doel wil ook wat :thumb:.
Kaspersky en NOD zijn allebíj goede producten. En als je HM wilt steunen.... :love: (maar ik heb nog 2jaar licenties NOD, die ga ik eerst "op" maken).
 
Maar wanneer je Kaspersky aanschaft help je Helpmij wel natuurlijk. :thumb:

ik had hem 100% zeker genomen, als ik verenigingslid was. dus......ik denk dat ik het in ''Huize Dillondarko'' maar in de groep moet gaan gooien.
 
ik had hem 100% zeker genomen, als ik verenigingslid was. dus......ik denk dat ik het in ''Huize Dillondarko'' maar in de groep moet gaan gooien.
Je mag het nu ook nemen alleen heb je de korting niet. Dus vergadering beleggen bij je thuis en je ouders een voorstel doen. Als ik lid mag worden was ik twee maanden lang jullie auto, je ouders blij, jij blij en Helpmij blij :D :D
 
Zeg dat Kaspersky kopen een gratis lidmaatschap voor een jaar inhoudt.

(Klopt ongeveer qua prijsbesparing, niet?)
 
Zeg dat Kaspersky kopen een gratis lidmaatschap voor een jaar inhoudt.

(Klopt ongeveer qua prijsbesparing, niet?)

Je moet verkoper worden.
Die weten mensen ook altijd honderden euro's aan kortingen aan te praten, zodat ze dingen kopen die ze helemaal niet wilde kopen waardoor ze nog honderden euro's meer bespaard hadden :evil:.
 
Alleen maar voordelen eigenlijk. Je ziet dat niet-leden eigenlijk de beste koop doen. :)
 
Misschien toch even wachten op versie 7 of komt er een gratis upgrade ?

Ik draai al de versie 7 final.

edit

ik had niet goed gekeken:
Een jaar gratis updates van de anti-virus database en versie upgrades van de software

- Kaspersky gebruikers kunnen vanaf half juli 2007 hun software upgraden naar de nieuwste versie 7.0
 
Laatst bewerkt:
@ huijb: is ook een optie, en ik wil hem ook wel, maar de AV-producten zijn altijd zo duur. met de ''helpmij korting'' valt het aardig mee. maar aangezien ik (nog) géén verenigingslid ben, neem ik hem (nog) niet.
 
@ huijb: is ook een optie, en ik wil hem ook wel, maar de AV-producten zijn altijd zo duur. met de ''helpmij korting'' valt het aardig mee. maar aangezien ik (nog) géén verenigingslid ben, neem ik hem (nog) niet.
Hoe je het ook draait of keert, je zult het goedkoopste uitkomen als je lid wordt en daarna je lidmaatschap terugverdient met het bedrag dat je bespaard op de Kaspersky-licentie.

Maar je kunt het inderdaad ook spreiden... zodat je niet meteen lidmaatschap + prijs AV moet betalen... :p
 
nod eset smart security loopt hier als een trein ... volledig gratis en met full-support ! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan