Helpmij actie i.s.m. Kaspersky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien toch even wachten op versie 7 of komt er een gratis upgrade ?

Ik draai al de versie 7 final.

edit

ik had niet goed gekeken:
En begin augustus 2007 komt er nog iets bij wat ze nu nog niet hebben.
 
Laatst bewerkt:
Kaspersky is zoveel gebruiksvriendelijker en logischer dan NOD32 (met z'n amon en emon en weet-ik-het).

Lang leve de K!

Helemaal mee eens. :thumb:

En Nod32 heeft nog al eens de gewoonte dingen te verwijderen die ik zelf wil houden.
 
Ik gebruik zelf nod32 maar kaspersky was voor mij toch de beste virusscanner
 
Alle niet terzake doende reacties verwijderd. Reageren prima, maar wel over het onderwerp.
 
ik heb nu nod 32is nog effe goed (en tevreden over)

ik had indertijd norton maar was een geheugen wreter
hoe zit het met Kaspersky hoeveel geheugen heeft het nodig
 
Helemaal mee eens. :thumb:

En Nod32 heeft nog al eens de gewoonte dingen te verwijderen die ik zelf wil houden.

raar of het zouden cracks of patchen moeten zijn
(normale) bestanden worden zo niet verwijderd
 
@ jozo, lokoloko en de jean.
Ik ga jullie opmerkingen verplaatsen naar dit topic.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=300393

Daar kunje verder gaan met de voor en tegens......er zijn al meerdere topics gestart over de beste virusscanner dus daar kan gereageerd worden.
Dit is een topic over een actie die Helpmij.nl heeft met Kaspersky.......een actie die geld kan opleveren voor Helpmij.nl zoals Nod32 dat eerst deed voor Helpmij.nl
 
Ik gebruik gewoon NOD32 en ik ga echt niet over stappen zomaar naar een andere!
 
Zoals je kunt merken is dat ook niet nodig. :) Ze zijn elkaar waard.
 
Dat niemand je verplicht om zomaar van anti-virus te veranderen, zeker niet nu je NOD32 al hebt. Het is het niet waard aangezien NOD32 en Kaspersky toch bij benadering even krachtig zijn qua scanprestaties.
 
Mischien kan iemand me uitleggen waarom ik moet betalen voor een virusscanner, terwijl er diverse gratis programma's zijn.
Hetzelfde geld voor anti-spyware programma's.

Met gebruik van diverse van deze programma's krijg ik alsnog rotzooi op mn pc, en is een aardige knul op nucia-forums als enigste in staat mijn pc schoon te krijgen met een of ander programmaatje dat iets van haijjackthis heet.
 
Mischien kan iemand me uitleggen waarom ik moet betalen voor een virusscanner, terwijl er diverse gratis programma's zijn.
Hetzelfde geld voor anti-spyware programma's.

Met gebruik van diverse van deze programma's krijg ik alsnog rotzooi op mn pc, en is een aardige knul op nucia-forums als enigste in staat mijn pc schoon te krijgen met een of ander programmaatje dat iets van haijjackthis heet.
Je moet helemaal niet betalen voor zo'n programma, die keuze ligt geheel bij jezelf. Mijn keuze is dat ik er graag voor betaal omdat er mede daardoor voor wordt gezorgd dat deze bedrijven hun ontwikkeling kunnen voortzetten in het maken van anti-virus programma's. Doordat er dus mensen zijn die willen betalen zijn er ook gratis versies beschikbaar.
 
Even een vraagje. Als ik hem bestel krijg ik hem dan als download of een CD thuis?
 
attachment.php
 

Bijlagen

  • kaspersky.png
    kaspersky.png
    37 KB · Weergaven: 140
CD thuis dus..thank you!

Enne...die Backup??
Niet nodig toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan