Helpmij actie i.s.m. Kaspersky

Status
Niet open voor verdere reacties.

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.805
Helpmij.nl en Kaspersky Lab hebben de handen in één geslagen. Het is vanaf nu mogelijk om via Helpmij Kaspersky anti-virus of Kaspersky Internet Security aan te schaffen. Met voor de verenigingsleden een zeer aantrekkelijke korting. Zijn jullie nieuwsgierig geworden kijk dan in onze Kaspersky shop.

Niet verenigingsleden betalen voor anti-virus € 39,95 (incl. BTW) en verenigingsleden betalen € 27,50 (incl. BTW). Voor Kaspersky Internet Security betalen niet vereniginsleden € 69,00 (incl. BTW) en verenigingsleden € 47,50 (incl. BTW)
 
Laatst bewerkt:
Helemaal geweldig :thumb:
Ik zal mijn handtekening eens gaan aanpassen....spammen we heel helpmij vol :D
 
Mooi zo......
ik zie een link voor leden en 1 voor niet leden.
Vertellen jullie wat het verschil is tussen deze twee.
 
Leden krijgen een (hele leuke) korting en de niet-leden... niet. :D

Wat fijn dat jullie trouwens voor Kaspersky hebben gekozen, aangezien zij toch de top zijn onder de anti-virusbeschermingen (als je alle factoren ivm efficiëntie, systeemgebruik, enz... optelt).
 
Mooi zo......
ik zie een link voor leden en 1 voor niet leden.
Vertellen jullie wat het verschil is tussen deze twee.
Dat heeft te maken dat Kaspersky dan kan zien dat het een verenigingslid is.
 
Laatst bewerkt:
Niet verenigingsleden betalen voor anti-virus € 39,95 (incl. BTW) en verenigingsleden betalen € 27,50 (incl. BTW).
Voor Kaspersky Internet Security betalen niet vereniginsleden € 69,00 (incl. BTW) en verenigingsleden € 47,50 (incl. BTW)
Ik had begrepen dat je een mooie deal had gesloten, maar die kortingen zijn bepaald niet misselijk! Petje af. :thumb:
 
Kun je ook weer een leuke actie van maken:

Wordt nu lid van Helpmij en verdien gelijk je eerste jaar contributie terug:
15,- euro korting op Kaspersky AntiVirus Software
 
Is dan wel geen vraag maar............:thumb: :thumb: :thumb: :)
Mooie deal.

Nu zal Michael ook wel lid worden! :p
 
Laatst bewerkt:
Helpmij.nl en Kaspersky Lab hebben de handen in één geslagen. Het is vanaf nu mogelijk om via Helpmij Kaspersky anti-virus of Kaspersky Internet Security aan te schaffen. Met voor de verenigingsleden een zeer aantrekkelijke korting. Zijn jullie nieuwsgierig geworden kijk dan in onze Kaspersky shop.

Niet verenigingsleden betalen voor anti-virus € 39,95 (incl. BTW) en verenigingsleden betalen € 27,50 (incl. BTW). Voor Kaspersky Internet Security betalen niet vereniginsleden € 69,00 (incl. BTW) en verenigingsleden € 47,50 (incl. BTW)

Komt hier nog een link / logo van jullie, net als Seniorweb ??
 
Die vraag is wel gesteld ja.........
 
Zei iemand spammen :evil:?

Kaspersky is een goede partij ja.

(mn mooie scoop :()
 
als ik vereningslid was, had ik hem zeker genomen.

maar dat ben ik niet, + dat ik nog maar 12 ben:(
 
als ik vereningslid was, had ik hem zeker genomen.
maar dat ben ik niet, + dat ik nog maar 12 ben:(

Ook 12 jarigen kunnen lid worden van de vereniging, met een automatische incasso kost dat maar € 10,00 per jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan