mp3 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

genius1970

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
Berichten
36
mijn vriendin heeft op haar pc windows NT staan en nu wil ik muziek bij haar op mijn mp3 ,( merk; funkey 256mb van HP ) , zetten maar dit lukt mij niet.
in "deze computer " zie ik hem niet aangegeven als zijnde verwisselbare schijf oid. Ik kan hem gewoon niet vinden. waar ligt dat aan en hoe los ik dit probleem op.
 
Software cd die bij de MP3-speler zat installeren.

Vanaf WinXP worden verwisselbare media automatisch herkend, daarvoor zul je eerst drivers c.q. software moeten installaren wil Windows het apparaat herkennen.
 
Standaard ondersteund NT geen USB! Er zijn proggies om er voor te zorgen dat dit wel kan. Wel een Duitse site, maar kon zo snel niks anders vinden :)
 
Software cd die bij de MP3-speler zat installeren.

Vanaf WinXP worden verwisselbare media automatisch herkend, daarvoor zul je eerst drivers c.q. software moeten installaren wil Windows het apparaat herkennen.

weet je waar ik die vind want ik heb google al geprobeerd.
 
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar probeer het eens zou ik zeggen.
 
mijn vriendin heeft op haar pc windows NT staan en nu wil ik muziek bij haar op mijn mp3 ,( merk; funkey 256mb van HP ) , zetten maar dit lukt mij niet.
in "deze computer " zie ik hem niet aangegeven als zijnde verwisselbare schijf oid. Ik kan hem gewoon niet vinden. waar ligt dat aan en hoe los ik dit probleem op.

heb er maar ff XP opgezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan