installeren harddisk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

@L.P.: ik dacht al, waar blijf ? Typisch wat voor jou.

Toch zou het ook met diskpart moeten lukken, maar hoe kan er in hemelsnaam op een geformatteerde schijf nog een map System Volume Information, i.c. een bestand van Windows, staan ?

@T.S.: Waarmee heb je de schijf geformatteerd ?

Greetz,

Harry
 
Tja, ben er ook niet altijd.:rolleyes:

Maare, hij heeft die schijf erbij gehangen, en als systemrestore ook voor die schijf aanstaat, krijg je gratis en voor niets die map erbij, maar dan kun je nog altijd de partities verwijderen en opnieuw aanmaken in NTFS.

En voor die GPT partitie kun je voor kiezen, wat dan ook denkelijk gebeurd is.
Ook met de Vista DVD kun je eerst alle partities verwijderen en opnieuw erop zetten, snap niet waarom dat niet gedaan is.

Oftewel, ikke nie snappe allemaal.:)
 
Hi Lange Pier,

Hoe moet ik de partities verwijderen en opnieuw aanmaken ?

Hoe kan ik op de Vista DVD alle parities verwijderen en opnieuw er op zetten ?
 
Hangt die schijf er nu wel of niet bij? want dan kun je dat via diskmgmt.msc in uitvoeren doen met schijfbeheer, de diskmanager van Vista of XP.

Indien je opstart van de DVD kun je dat ook doen, via schijfbeheer.
 
De schijf met Windows en de nieuwe ongebruikte 320 Gb-schijf zijn aangesloten.
 
Hangt die schijf er nu wel of niet bij? want dan kun je dat via diskmgmt.msc in uitvoeren doen met schijfbeheer, de diskmanager van Vista of XP.

Indien je opstart van de DVD kun je dat ook doen, via schijfbeheer.


Partities verwijderen en nieuwe aanmaken al geprobeerd?
 
Is al eens gedaan.

Moederboard ConRoe 945G-DVI, Intel Pentim D 820@2800Mhz, 2048 Mb intern geheugen, harde schijf Hitachi 320 Gb, ST3160812AS 160 GB
 
Hangt die schijf erbij?

Maak hem eens leeg met TestDisk, kijk of je daar een MBR kunt laten werken, die staat er wel op maar wordt overruled door de GPT, lees hier en hier meer over.

Denk dat je hem in Vista ook kunt opnieuw kunt partititioneren met het juiste bestandssysteem.

Snap ook niet hoe je eraan komt, Vista geeft er wel ondersteuning voor, maar je kunt hem niet als bootschijf gebruiken.

Al met TestDisk gewerkt?
 
Is misschien niet goed gegaan. Ik zou het toch nog eens opnieuw proberen.
 
Het lukt mij niet TestDisk te downloaden. Krijg steeds een foutmelding.
 
Windows vertoont wel meer rare dingen bij mij nu .
Ten gevolge van spyware ? Ik draai maar ca 12 programma's hiertegen. Is dat niet genoeg ?
Ik vrees dat ik Vista weer opnieuw moet installeren op de 160 Gb-schijf.
 
Hallo !

Tja. waar het aan ligt weet ik niet.......

Hoeft geen spyware als oorzaak te hebben.

Maar misschien moet je eerst zien je XP-installatie 100% te krijgen, want anders weet je nooit of de foutmeldingen die je krijgt over die HDD wel correct zijn !

Enne....met Testdisk of AcronisDiskDirector krijg je die schijf echt wel weer aan de praat !

Greetz,

Harry.
 
Hi,
Waarom moet ik XP installeren terwijl ik Vista Home Premium heb ?
 
Je bent nu bijna een week bezig met dit probleem. Ik denk dat het toch echt beter is om de pc te laten nakijken door iemand die er wat meer verstand van heeft. Is er niemand in je kennissen kring die er verstand van heeft?
 
Hoi !

Tja, wat ben je allemaal aan het doen ?

Dus er staat al een Vista-versie op begrijp ik nu !

Als je daarmee testdisk niet kunt downloaden is er iets mis met die installatie !!

Dan zou ik zorgen dat die tenminste 100% is, en verder vooral de laatste post van @Trustno1 goed lezen en die opvolgen !

Ik garandeer je dat ik er binnen 1 uurtje Vista opzet,op welke schijf dan ook !


Succes,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan