MP3/MP4 Speler probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag een MP3/MP4 speler (AM Digital AM-55) bij de Intertoys gehaald, maar heb een probleempje.
Mijn PC ziet hem wel en installeert hem ook gewoon als apparaat voor massaopslag, etc.
In deze computer zie je ook de verwisselbare schijf staan, kan hem ook openen, maar daar houdt het ook op. Ik kan geen data naar de MP3 speler schrijven en de software van de speler ziet hem niet eens.
Heeft misschien iemand dezelfde speler of weet hier iemand iets meer over?
Neem dan contact met mij op aub?
 
Je kan dus geen bestanden naar die "exteren opslag" verslepen?
 
Reactie #2

Nee idd... hij ziet hem wel, maar hij geeft ook aan dat er geen geheugen op zit.
Terwijl het wel een 2gb speler is..
 
Reactie #3

Daar had ik ook al aan gedacht, maar dat lukt niet.
 
Heeft die speler een beveiliging tegen schrijven?
 
Zelfde MP3 speler

Hallo Allemaal,

Heb een Am digital 2GB mp3 speler (zoals hier boven ook vermeld staat)

Als ik hem USB aansluit herkent mijn laptop hem wel.
Geeft hem ook aan als verwisselbare harde schijf.

Maar kan niets plaatsen op het ding zelf.
Heb al geprobeert hem te formatteren maar dat werkt niet.
Heb al de handleiding nageplozen maar word er ook niet wijzer van.

Zag op dit forum al iemand met het zelfde probleem alleen de oplossing
staat niet erbij......................:(

Dus wie oh wie kan mij hierbij helpen?

Groetjes Angeliekje
 
Laatst bewerkt:
Welke hold knop die zit er volgens mij niet op...

Nee zit geen hold knop op..Alleen aan een uit knop en op de voorkant een M een vol knop vooruit en achteruit knop en play en pauze knopo thats all.

En als ik hem aan mijn laptop aansluit krijg ik alleen maar een beeldje op de speler waar de speler en mijn laptop zogenaamd in "slaap" zijn.
Kan daar dan ookniets aan veranderen....
 
Laatst bewerkt:
audio mp4 speler

ook wij althans mijn zoontje heeft er een gekocht
krijgen met geen mogelijkheid een filmpje op de speler ook niet via amv bestand
volgens de pc verwisselbare schijf F staat het er op maar de speler geeft aan empty disk
ra ra wie legt er hoe dat verandert kan worden:evil:
 
Raadsel word steeds erger

Hallo Allemaal,

Tegen beter weten in maar om gehoor te geven aan mijn intuitie.
Heb ik mijn mp3 speler meegenomen naar een vriendin van mij.
Ik heb daar het ding usb aangelsoten (niet op usb 2.0 maar 1.0)
Kwam ik achter toen ik de melding kreeg met 2.0 gaat het sneller.
En daar ging het wel kon filmpjes erop zetten en muziek en tada niets ana de hand.
Ligt het nu werkelijk eraan of je het ding USB 2.0 of 1. weet niet wat aansluit?

Weet dat je met printers van HP soms wel die problemen kunt hebben (met name de oude) die werken ook niet op 2.0 maar de oudere versie wel. Volgens de stappen zou je het aan kunnen passen doormiddel van apparaat beheer in systeem eigenschappen maar heb dat nog niet getest dus weet het niet zeker.

Groetjes Angelique:confused:
 
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag een MP3/MP4 speler (AM Digital AM-55) bij de Intertoys gehaald, maar heb een probleempje.
Mijn PC ziet hem wel en installeert hem ook gewoon als apparaat voor massaopslag, etc.
In deze computer zie je ook de verwisselbare schijf staan, kan hem ook openen, maar daar houdt het ook op. Ik kan geen data naar de MP3 speler schrijven en de software van de speler ziet hem niet eens.
Heeft misschien iemand dezelfde speler of weet hier iemand iets meer over?
Neem dan contact met mij op aub?

Ik heb hier voor jou een link waarmee je ook filmpjes op je mp4 speler van de intertoys te zetten hier is de link:
http://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl47162/MP3_Player_Utilities_-_AMV_Convert_Tool.htm:thumb:
 
vraag!

ik heb deze speler ok maar bij mij werkt ie prima. ook op usb 2.0. welk besturingssysteem hebben jullie waarschijnlijk ligt het daaraan, want als je lager hebt dan xp moet je eerst drivers installeren geloof ik. verder heb ik eerst die cd geïnstalleerd en met die cd erin de player aangesloten. daarna ging ik naar deze computer en dan dubbelklik opverwisselbare schijf en toen vroegt ie om te formateren.

je kan ook eerst naar setup gaan in het menu en dan formatteren proberen
 
Laatst bewerkt:
am digital

Hallo allemaal

Ik heb zelf ook de am digital en bij mij werkt hij prima.
Alleen ik kan geen text en geen videos erop zetten wel muziek en ook in mapjes
http://dutch.toggle.com/lv/group/vie...ool.htm:thumb:
Deze site stond hier ook ergens en ik dacht ooh handig dus ik ging hem downloaden maar er zitten heeel veeeel virussen in een spyware enzo.
DUS NIET DOWNLOADEN !!
Echt niet doen want hij doet het ook niet.

Groetjes Mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan