Mio 269+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
367
Hallo mensen ik heb een mio 269+.
Nu heb ik gehoord dat je hier een PDA van kunt maken door hem te unlocken.
Ik gebruik nu een palmtop voor mijn afspraken en de mio om te navigeren.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de mio kan unlocken. of waar ik dit op het web kan vinden.
ik ben al een ochtend aan het zoeken en weet inmiddels dat het kan maar no niet hoe.

groetjes
digibeet ron
 
Registreer op deze site en kijk in de "MIO schatkamer" daar vind je ook alle links naar de benodigde programma's..... Het principe is simpel, MIO werkt met Windows, maar heeft de explorer "verstopt"... door een kleine ingreep kun je deze weer zichtbaar maken en er daarna mee werken als een PDA....

Site: http://www.jouwnav.nl/forum/index.php?showforum=88
 
Piece of cake..... wel NAUWKEURIG de aanwijzingen volgen..... in het begin lukte het mij niet, bleek dat ik iets te vlug gelezen had....... deze modificatie is ook handig om kaarten te updaten......

SUCCES! :thumb:
 
Hoi daar ben ik weer. ik heb hem ge unlockt, maar niet via een aanpassing.
Ik heb een programma gevonden: poi warner voor mio en darmee kun je de explorer ook tevoorschijn toveren. stond ook in de schatkamer, waarvoor dank.
nu heb ik kaarten V3 gedownload zoals ook de Bios upgrade van Mio.
als ik de mio start start hij met V2 als ik de V3 via de explorer benader en op het exe bestand klik gaat de mio erg streperige onduidelijk wazige beelden geven, je kunt vaag iets van een menu onderschijden en als je daar op klikt werkt dat ook je kunt alleen niet zien wat je doet. Nu zei je dat deze optie handig is voor nieuwe kaarten maar kun je ook uitleggen hoe dat te doen??

Ik ben uitgespeurd zit inmiddels al drie dagen met de mio te klooien straks vrouw boos.

groet,

ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan