mp3/mp4 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freekje

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
8
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een mp3/mp4 spelertje gekocht bij de intertoys met 2GB geheugen etc. Tis een AM Digital AM-55, k heb al muziek erop gezet, maar ik wil er ook filmpjes opzetten. Maar ik weet niet hoe dat moet .. heeft iemand hier verstand van? Als ik bij het startmenu op het AMVmenu druk dan komt er: empty disk te staan (k zeg et er voor de zekerheid maar bij ;) )

ps.: sorry ja k heb niet zoveel verstand van zulke apparaatjes :rolleyes:

Groetjes,

Freek
 
Am-55

Hoi,

Ik heb dezelfde mp3 speler gekocht, maar ik krijg er helemaal niks op.
Hij geeft geen melding op de pc als ik hem via de usb aansluit,
maar wel op de mp3. En nu krijg ik er geen muziek / filmpjes etc op?!
Wat nu..............??:confused:

XxX


Ps. Freekje, je moet even op internet kijken.. Als het goed is staan daar wel handleidingen.:thumb:
 
hoi,
ik heb geen antwoorden op jullie vragen, ik heb dit ding vanochtend pas gekocht maar ik snap er niks van. Wat heb je aan die cd die er bij zit?? is het noodzakelijk die te installeren wil je gebruik maken van de mp3??
vast bedankt
 
Am 55

Ik heb van de week een Mp3 speler gekocht, om precies te zijn een AM DIGITAL AM-55.
Ik heb alleen een probleem,ik snap niet hoe de mp3 speler opgeladen moet worden.Er is wel een adaptor bijgeleverd,maar de batterij laat niet op.weet iemand hoe ik hem moet opladen?
 
tomkaka,
volgens mij klopt dat gewoon niet, als je de mp3 met het snoertje aan de adapter hebt verbonden en hij zit in het stopcontact en nog doettie het niet; sja dan zou ik gewoon terug gaan ermee.
 
Am 55

Waarvoor dienen dat rode en groene knopje op de adaptor,want als ik mijn mediaspeler oplaadt,brandt er heel even een groen knapje,en op me scherm gaat het batterij vakje bewegen,en dan gaat het groene lichtje weer uit.en me batterij vakje zit weer vol,maar als ik dan muziek ga luisteren doet die het minstens een half uur.ookal laat ik hem een hele dag opladen.

is er niets speciaals voor ,voor het opladen,moet ik hem bijv aanlaten als ik hem oplaadt?
 
Ik heb van de week een Mp3 speler gekocht, om precies te zijn een AM DIGITAL AM-55.
Ik heb alleen een probleem,ik snap niet hoe de mp3 speler opgeladen moet worden.Er is wel een adaptor bijgeleverd,maar de batterij laat niet op.weet iemand hoe ik hem moet opladen?

Volgens mij kan je em met de adaptor opladen, maar ook met de computer. Je moet dan de mp3 speler verbinden met de computer en dan laat ie als het goed is op :) zo doe ik het altijd.
 
Volgens mij kan je em met de adaptor opladen, maar ook met de computer. Je moet dan de mp3 speler verbinden met de computer en dan laat ie als het goed is op :) zo doe ik het altijd.


Ja oké, maar ik snap nog steeds niet waar die lampjes voor dienen op de adaptor?
 
Ja oké, maar ik snap nog steeds niet waar die lampjes voor dienen op de adaptor?

Als ik oplaadt met de adaptor zijn de lichtjes in t begin allebij aan, maar na een poos schijnt alleen t rode lampje nog en dan istie klaar.. t klinkt heel onlogisch maar de batterij is dan wel opgeladen ;) (als het goed is)
 
Dat heb ik nou ook. maar dan is die helemaal niet lang opgeladen!. dan is die dus zoo klaar? Maar hij doet het dan geen 6 uur zoals in het boekje vermeldt staat.
 
Dat heb ik nou ook. maar dan is die helemaal niet lang opgeladen!. dan is die dus zoo klaar? Maar hij doet het dan geen 6 uur zoals in het boekje vermeldt staat.

Nee das waar dat heb ik ook.. hij doet et maar 2 uur ofzo bij mij. Dr staat dat je de batterij eerst helemaal moet laten legen en dat je daarna pas moet opladen zodat ie na het opladen ongeveer 6 uur kan spelen.. de batterij was bij mij ook helemaal op, maar hij speelt maar 2 uur ofzo! Niet dat ik het heel erg vind, maar toch .. ^^
 
Als je gaat opladen moet je dan je mp3 spelers op '' on'' houden zoiets las ik ergens weet niet of het waar is? of maakt dat niet uit
 
Okee dan is het goed,maar hij hoeft niet lang opgeladen te worden zie ik!;) maar bedankt voor je hulp..als ik weer een vraag heb , stel ik hem wel weer op het forum!

bedankt later
 
Am-55

Tis een geweldig ding !!
Ok beste AM-55 gebruikers .
Beschouw de AM-55 als een kleine harddisk .
Sluit hem via USB aan op de pc .
Makkelijk of moeilijk ?
Ok makkelijk > ga naar Deze Computer en zie of de AM-55 er staat naast de C drive etc.
Aanklikken en wanneer deze opent gewoon je rommel er naar toe slepen van pc > naar AM-55(MP3 /JPG/BMP.enz.)
Waarschijnlijk ..nee zeker ! staat er geen AM-55 maar bijv Disk :H ofzo
Bij de AM-55 wordt een mini cd-rom geleverd en daar staat bijvoorbeeld een klein programmaatje op om AVI ,of wat voor soort filmpjes dan ook . te converteren naar de AM-55
Het probleem met de lichtjes van de de adapter ?
Brand het groene EN rode lampje dan is de AM-55 niet geheel opgeladen.
Istie rood dan istie opgeladen.
Tussen 2 haakjes !
Je kunt de AM-55 ook gewoon als mini USB-harddisk gebruiken !
Wil je bijvoorbeeld een klein programmaatje met iemand anders delen ?
Gewoon op je pc naar de AM-55 slepen
Nee je zult hem niet zien op de AM-55 maar wel ! als hje deze weer op de pc van je vriend of kennis aansluit .

Ok zijn er ook nadelen ?
1 wanneer je WAV of AIF files op 44.1kHz overzet naar de AM-55 zul je een klik horen !
( eerst omzetten van 44.1 naar 32kHz )
2:vette vingers maken de display onduidelijk
3: er is geen verbandtrommel aanwezig
4: past niet in een pin automaat

Een vraagje van mij !!
Weet iemand of ie ook past on al die iPod dingen ?
 
heejzz...ik heb ook die mp4 speler gekocht maar ik heb een vraagje....die touchpen...weet iemand hoe je hem kunt opbergen zonder hem kwijtteraken.....of zit er iets in de mp4 speler zelf waar ie in kan????

xx judith
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan