Netwerk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcboy

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Berichten
317
Hallo,
Wij hebben thuis een netwerk liggen dat van ons bedrijf binnenkomt ik wil hier nog een computer op aansluiten ik heb allemaal dingen geprobeert maar het lukt niet
Informatie,
Er komt een kabel van ons bedrijf binnen dit gaat een modem in, uit deze modem gaat een kabel naar de switch, uit de switch gaan 3 kabels 2naar de huidige aangesloten pc's, en één gaat naar de pc die ik nu nog wil aansluiten, dit gaat via het stopcantact je stop een gigantisch ding in het stopcontact en bij de andere pc ook 1 en dan gaat het internet via het stopcontact.
Hoe moet ik bij de 3e pc een netwerk krijgen zodat ik een game kan spelen tegen de 2e pc en internet op de 3e pc krijg, op de 2pc's die al aangesloten staan zit winxp home en op de 3e zit win 98.
Hoe doe ik dit of weet iemand een handleiding ? ik heb wel een paar handleidingen gevonden en uitgevoerd maar er gebeurt niks.

Verder nog informatie nodig vraag maar raak ;)
 
dit gaat via het stopcantact je stop een gigantisch ding in het stopcontact en bij de andere pc ook 1 en dan gaat het internet via het stopcontact.

Heb je 3 fasen meterkast, want dit systeem werkt alleen op groepen die onderling op dezelfde fase zijn aangesloten. Het werkt dus ook niet om bijvoorbeeld te netwerken naar je buren.
 
Volgens mij doet hij het nu thx :)
weet nog niet zeker ;)
Ik zei ook al dat het daar aan lag maar m'n broertje zei dat hij het zo eerst wel deed XD
 
Hij doet het wel maar het gaat te langzaam :S
Als je naar google gaat duurt het te lang en laat hij de pagina niet geheel, hoe kan ik deze snelheid controleren en vergroten ? of kan het niet sneller door die stopcontact dingen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan