TomTom TMC verkeersinformatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepvdz

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
18
Hi,

Ik heb gisteren een TomTom one XL aangeschaft met een RDS-TMC ontvanger voor verkeersinformatie. Nu staat er in de handleiding dat je de TMC ontvanger aansluit op je TomTom, de TMC ontvanger met zuignapjes aan de voorruit bevestigdt, de TomTom bevestigdt en de TomTom aanzet. De rest zou vanzelf moeten gaan, hij zou vanzelf naar een radiostations moeten gaan zoeken voor de verkeersinfo. Maar zodra ik alles heb geinstalleerdt gebeurt er helemaal niets! Geen enkel teken op de TomTom dat er iets is aangesloten. Wat doe ik fout?
 
Laatst bewerkt:
tomtom tmc verkeersinfo.

Hallo.

als je alles goed hebt aan gesloten en op de voorruit hebt geinstaleerd dan moet je een route ingeven en dan gaat de tomtom verkeersinfo zoeken op een radiostation.
Ik heb hier het zelfde en hier werkt het uit de kunst.
dus alles aansluiten en dan pas de tomtom aanzetten.

Groeten Cees.
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik heb naar de Halfords gebeldt en ik heb een nieuwe TT one XL en een nieuwe TCM receiver gehaald en ik heb weer hetzelfde probleem. :confused: Ik heb in de TT mijn adres e.d ingesteld. De TT uitgezet, alles bevestigd volgens de gebruiksaanwijzing. TT aangezet, route opgegeven maar weer gebeurt er niets, er is geen teken dat ik de receiver heb ingeplugd.. Moet ik niet nog iets instellen oid? Ben ik iets vergeten?


Edit: Probleem opgelost :)
 
Laatst bewerkt:
Hi,

Ik heb naar de Halfords gebeldt en ik heb een nieuwe TT one XL en een nieuwe TCM receiver gehaald en ik heb weer hetzelfde probleem. :confused: Ik heb in de TT mijn adres e.d ingesteld. De TT uitgezet, alles bevestigd volgens de gebruiksaanwijzing. TT aangezet, route opgegeven maar weer gebeurt er niets, er is geen teken dat ik de receiver heb ingeplugd.. Moet ik niet nog iets instellen oid? Ben ik iets vergeten?


Edit: Probleem opgelost :)

HOE heb je het opgelost???? Handig om te melden dat je iets hebt opgelost, zonder te melden hoe. Er zullen vast meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan