uploaden van afbeelding naar webpagina lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

flca2005

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
2
hallo,

het lukt mij maar niet om afbeeldingen te uploaden naar webpagina's,
zoals bv. naar marktplaats en andere site waar je foto's moet uploaden alvorens ze voor je afgedrukt worden ik heb al verschillende sites geprobeerd maar mij lukt het niet,
misschien iets met mijn instellingen te maken maar dan nog zou ik niet weten waar te moeten zoeken. dus misschien kan iemand mij helpen.
heb ook geen flauw idee of ik deze vraag nu in het juiste onderwerp van het forum heb gezet maar goed, hopelijk heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn met mijn internetverbinding

Sanne
 
Laatst bewerkt:
Marktplaats.nl maar ook alle filehosting-sites, bieden je een langwerpig venstertje aan met daarnaast een knop Bladeren (of Browse). Vervolgens kun je naar de plek op je harde schijf "surfen" waar de foto staat. Heb je de naam van de afbeelding eenmaal in dat langwerpige venster staan, dan klik je op OK en het uploaden start, of is afgerond, dat hangt van de snelheid van je internetverbinding af. Wat gaat er bij jou fout, op welk moment?
 
bij mij gaat het fout nadat ik de afbeelding heb toegevoegd aan dat kadertje waar je kan bladeren naar je afbeelding, dan druk ik op ok en vervolgens gebeurt er niets of ik krijg een foutpagina. maar even marktplaats als voorbeeld genomen, zonder foto erbij te voegen lukt het wel om een advert te plaatsen maar met foto (ik heb al verschillende groottes van foto's geprobeert) lukt het niet. Ik heb nu trouwens ook ontdekt dat ik geen foto's kan verzenden via m'n mail.Volgens mij mogen er geen foto's van mijn pc doorgestuurd worden op welke manier dan ook. Zou het kunnen dat het ligt aan m'n draadloze verbinding?
hoop dat jij het nog een beetje snapt
 
Probeer het volgende. Als je Internet Explorer (7?) gebruikt, ga via Extra, Internetopties naar het tabblad Beveiliging. Klik op de onderste knop "Alle zones op het standaardniveau zetten". Sluit IE7 af, herstart voor de zekerheid ook de PC, open IE7 en probeer nog eens een foto te uploaden, gaat het nu wel?
 
uploaden : ik zit met hetzelfde probleem,het lukt ook mij niet

hallo,

het lukt mij maar niet om afbeeldingen te uploaden naar webpagina's,
zoals bv. naar marktplaats en andere site waar je foto's moet uploaden alvorens ze voor je afgedrukt worden ik heb al verschillende sites geprobeerd maar mij lukt het niet,
misschien iets met mijn instellingen te maken maar dan nog zou ik niet weten waar te moeten zoeken. dus misschien kan iemand mij helpen.
heb ook geen flauw idee of ik deze vraag nu in het juiste onderwerp van het forum heb gezet maar goed, hopelijk heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn met mijn internetverbinding

Sanne
 
foto's naar 2dehands uploaden lukt ook niet

ik verkoop vanalles via het net, maar heb pas een nieuwe laptop aangekocht en deze heeft blijkbaar niet de mogelijkheid om genomen foto's te plaatsen op een verkoopsite, heel af en toe lukt dit maar zeker nooit meer dan een foto.
als ik het te verkopen stuk op google zoek en een foto kopieer en erop zet lukt dit wel.

Aan wat ligt dit?

Mvg
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag oude topics met rust laten, deze zijn niet actueel meer. (Deze is van 2007). Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan