Hoe kan je meer dn 100 liedjes op 1 cd branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JE_RRY_

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Berichten
34
Hallo,

Ik wil graag mp3 bestanden op cd branden, maar als ik een mp3-bestand brandt van 5,1 MB, neemt hij 27,4 MB op cd in beslag.

Mijn vraag is eigenlijk: Er is toch een manier dat je meer dan 100 liedjes op 1 cd kan branden? (van 700MB)

Alvast bedankt!!!!
 
Brand je het wel als DATA-cd weg? Ik heb het vermoede, dat je voor Audio-cd kiest.
 
dat zit er wel in ja. Je moet hem gewoon als ISO cd branden, niet als AUDIO. Als je dat wel doet, worden alle bestanden omgezet naar WAV, dat je kan afspelen in een normale cd speler.
 
bij nero maar dat kan ik niet precies vertellen want weer niet welke versie hij heef tik heb 7 ultra edition illegaal:eek:
en heb ik nu niet geinstalleerd omdat ik windows opnieuw moest installeren
+en dan praten we over die stommen en soms leuke windows vista
 
Zal wel via StartSmart zijn dan, ik werk via Burning rom.

Met Vista tot nu toe geen noemenswaardige problemen.:)
 
Bedankt allemaal !

Ik gebruikt het pogramma Sonic DigitalMedia, daar heb ik op gegevensschrijf gekozen, is tog hetzelfde als DATA-cd?

Gebruikt iemand ook deze programma ?
 
Bedankt allemaal !

Ik gebruikt het pogramma Sonic DigitalMedia, daar heb ik op gegevensschrijf gekozen, is tog hetzelfde als DATA-cd?

Gebruikt iemand ook deze programma ?
Ja ik heb dat op mijn LT maar gebruik dit nooit maar wanneer je er een berg nrs op kwijt kan heb je ze als data gebrand,mp3`s kunnen er nl veel minder op dus het andwoord is JA
 
Bij welk programma is dat? Met bijvoorbeeld Nero moet je voor ISO-cd (=Data-cd) kiezen.

Ga in Nero naar Nero Express en kies voor Jukebox Audio CD, speciaal voor MP3 en WMA bestanden
 
Ga in Nero naar Nero Express en kies voor Jukebox Audio CD, speciaal voor MP3 en WMA bestanden
Hoi begrijp ik het nu verkeerd wanneer de vrager daarheen gaat kan hij ze in mp3 bestand branden dus maar 16 nrs op een cd.
Hij moet het als data branden en juist niet als mp3 als data kan hij zomaar 80 nrs kwijt ipv 13 en hij brand met een sony brand programma waar je ook data kan branden trouwens

groetjes
 
In Nero Express kun je kiezen voor:
- Gewone audio-cd, dan worden de files omgezet naar wav
- Jukebox audio cd, dan blijft MP3 gewoon MP3

Omgezet krijg je inderdaad een audio-cd met zo'n 16 nummers, als Jukebox Audio CD kunnen er dus 80/100 op, afhankelijk van de grootte van de files
 
Laatst bewerkt:
ik heb 7 ultra edition illegaal:eek:
En dat heeft enige relevantie met deze vraag omdat...? :shocked:

@JER_RY: Was "gegevensschijf" hetgene wat je eerst gekozen had? Indien je het nog niet gekozen had, wordt het tijd dat je die optie wel kiest.

Verder gelieve de off-topicdiscussie rond Nero te negeren... het zou je enkel in de war brengen. (Het brengt mij zelfs in de war.)

Al eens aan ander brandprogramma gedacht trouwens? Er zijn gratis programma's.
 
Thnx allemaal ...... het is gelukt...:D

ik heb op gegevensschijf geklikt en er kan meer dn 100 songs erop...:D
 
Thnx allemaal ...... het is gelukt...:D

ik heb op gegevensschijf geklikt en er kan meer dn 100 songs erop...:D
Hoi

Fijn dat het je gelukt is vergeet je niet de status van je vraag op opgelost te zetten,,dat doe je in de vraag rechts onder vraag opgelost greetz
 
En dat heeft enige relevantie met deze vraag omdat...? :shocked:

@JER_RY: Was "gegevensschijf" hetgene wat je eerst gekozen had? Indien je het nog niet gekozen had, wordt het tijd dat je die optie wel kiest.

Verder gelieve de off-topicdiscussie rond Nero te negeren... het zou je enkel in de war brengen. (Het brengt mij zelfs in de war.)

Al eens aan ander brandprogramma gedacht trouwens? Er zijn gratis programma's.
by the way met zijn programma op zijn sony had en kan hij ook branden nero heeft hij hellemaal niet nodig en zeker nero 7 niet gebruik dan nero 6 of je voor ingestelde programma
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan