Route zelf plannen met Google Earth

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickJansen

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
131
Ik ben een jongen die op een scooter rijd, en wil de laatste tijd wel eens wat grotere afstanden gaan afleggen bijvoorbeeld naar scheveningen (woon zelf in utrecht).

maar nu weet ik deweg niet, en standaard met google earth kan je niet de route plannen die ik wil hebben, namelijk niet over de snelweg, niet over N-wegen, want daar mag ik niet op komen. nu kan ik zelf wel een route kijken, en dan straat voor straat opschrijven, maar dat is vergezocht vooral omdat de afstande wat groter zijn.

bestaat hiervoor een programma, dat zelf de snel en N-Wegen achterwegen laat en mij tussen boerenlandschappen of woonwijken door lijd?

Alvast bedankt.

Groetjes Nick.
 
Zoiets als op de volgende link, kan je zelf opgeven met welk vervoermiddel je gaat.

http://www.scooter-power.nl/routeplanner.php

Hoi Maestro,
bedankt voor je tip, maar dit is niet wat ik helemaal zoek, heb het uitgeprobeer met een route naar den-haag, maar daar pakt hij ook weer de N-wegen. ondanks dat ik heb ingevuld om met de brommer te gaan.

dat is toch verkeerd want ik mag daar toch niet op rijden?
 
Nou heb ik even een route van ongeveer 150 km laten plannen (een route die ik goed ken) en inderdaad hij plant N wegen, maar alleen degene die er een fietspad naast hebben, degene waar geen fietspad bij ligt worden overgeslagen, het lijkt mij dus toch wel te kloppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan