Tele 2 Modem Inloggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

quinna

Banned
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
476
graag snel antwoord
Sry dat ik zo laat kom aankloppen
Maar mijn vriend heeft een Modem van tele2 en moet inloggen om dingen te veranderen .
meer info heb ik niet want hij weet niet wleke het precies is enzo.
maar welk IP moet ik intoetsen om bij de instellingen te kunnen komen.
 
Makkelijk te achterhalen:

In XP: Dubbelklik op de 2 computertjes rechtsonder en ga naar het tabblad Ondersteuning. Het adres bij Standaard-gateway is het IP naar je router.
 
dit is geen router dit is een modem nu is het gelukt we hebben het ip maar wat moeten we invullen bij Het inlog Gedoe Gebruikers naam ?
Password?

Edit:
en bedankt voor de snelle Reactie;s :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pfffff, das denken , gebruikersnaam is User. Wat het ww was, ik heb hem allang veranderd is 1 van mezelf....... ff denken hoor.....
 
Staat dat niet in het boekje dat bij het modem zat?

@quinna: Ach router, modem. Veel verschil zal het niet maken in dat scherm... Nu is gewoon je modem de gateway en anders is je router dat ;)
 
Ík heb het al Het is Gebruikersnaam :user
Password: User
toch wil ik jullie hartelijk bedanken
 
Laatst bewerkt:
Na ff gedacht te hebben, denk ik dat het 2 keer user is. Dus bij gebr.naam user en bij ww ook user.

Hmz, te laat hij weet het al
 
Laatst bewerkt:
standaard staat het op 192.168.1.2 vul in user, pw: user

verander login user naar bv. Pietje%

Zet als SSID een & ertussen dan krijg je een streepje onder je zendnaam
Alles tot en met WEP is te hacken, WPA ook maar wisselt de ip cyclus, net alsop een mobiele telefoon

Tele2 kan ook je modemnaam resetten naar Tele2, zonder beveiliging, daarna krijg je een webpagina, waarop je beveiliging kan opzetten, de bedoeling van vrij en gratis internet:love:,sommigen verkopen hun wifi aan de buren, ik mijn SSID op te koop gezet, maar geen reakties, dus weinig wardrivers in de buurt of buren zonder internet...
 
Maar was dat meer dan een jaar geleden ook al zo?

dit topic maar een slotje gegeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan