Driver Medion TV-Tuner 1734

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Hallo,

Wie weet waar ik de driver voor deze tv-kaart kan vinden.De driver die ik heb is voor xp,en wordt door Vista niet aanvaard.

Thanks
 
geen wonder dat ik niks kon vinden

wou je net al gaan vragen wat de bedoeling was.

hier zoeken dan

http://www.medion.com/nl/

kies stuurprog en updates

vul in bij tekst doorzoek de gehele tekst 7134

dan krijg je een list

de 7e of de 8e in die lijst
 
Laatst bewerkt:
Ja helaas.
Ik vrees het ergste voor je.
Mogelijk dat je bij Medion kunt informeren of ze nieuwere firmware beschikbaar gaan stellen voor je pc, die geschikt is voor Vista ......

Het is inderdaad via een zoekopdracht ook niet te vinden .... maar kijk nog even verder
 
Hoi Frank,

Ja, maar ...... als je zelf de moeite had genomen wat verder te kijken, had je ontdekt dat hij hier helemaal niet bij staat ......

Excuus .... you're right.
 
Laatst bewerkt:
Bij mijn weten zijn er geen Vista drivers voor een Philips 7134 capture/pal chip, heb hier een Pinnacle PCTV stereo met dezelfde chip, helaas.

Mocht iemand ze vinden, dan zal ik er gebruik van maken.:)
 
Lange Pier ..

Toch de reacties van Cort maar even afwachten ....

Want de links van Frank en mij bieden ze wel degelijk.

Heb er zelf ook baat bij, want in mijn (medion) pc zit die kaart ook en ik wil over naar een dualboot met Vista HmPrm. dus ....
 
Die had ik al geprobeerd, voor mijn kaart werken ze helaas niet, toch iets andere hardware blijkbaar.

Zullen wel ongetwijfeld voor de Medion kaart werken.
 
Hallo,

Ik heb zojuist de driver geinstalleerd,maar in het media center krijg ik nog steeds de foutmelding dat hij mijn tunerkaart niet kan vinden.
Wie weet raad ?

Thanks
 
Helaas ... ook voor mij :confused:
Onder XP werkte hij eigenlijk ook al niet, want bij een recovery werd de tuner ook 'standaard' niet gevonden.
Alleen met de bijgeleverde drivers en software (PowerCinema) was de tuner te gebruiken .....

Dat betekent helaas toch 'vervangen' door een Vista compatible tv-kaart denk ik .... :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan