XP user accounts uitgeschakeld; help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laptoppie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Berichten
2
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem; ik heb hier een laptop staan waar alle Windows gebruikeraccounts uitgeschakeld zijn en er dus niet meer ingelogd kan worden. Het Guest account was standaard al uitgeschakeld, maar per ongeluk is het hoofdaccount ook uitgeschakeld. Het administrator account (wat volgens mij standaard aanwezig zou moeten zijn) is niet uitgeschakeld, maar wordt niet herkend bij het inloggen.

Is er een manier om het standaard user account weer in te schakelen? Tot nog toe kom ik ook in "Safe Mode" Windows niet in; ik loop steeds tegen het inlogscherm aan (ook als ik kies voor de DOS prompt). Windows geeft nog wel aan dat het gebruikeraccount is uitgeschakeld en er contact dient opgenomen te worden met de admin :p

Is hier nog iets aan te doen door via de XP CD op te starten, of is er misschien een ander foefje? Een complete re-install zie ik nog ff niet zitten, vandaar de vraag. Weet iemand raad???
 
Even verder gezocht en ik heb het reeds opgelost met de offline password reset! Mooi forum dit hier! Problemen lossen zich vanzelf op!
 
Welkom op Helpmij.:)
Even verder gezocht en ik heb het reeds opgelost met de offline password reset! Mooi forum dit hier! Problemen lossen zich vanzelf op!
Tja wie goed kan zoeken, kan ook vaak zelf een oplossing vinden.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan