eMule KAD instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
238
Hallo allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe ik (nu er geen ed2k servers meer zijn) mijn emule optimaal kan instellen en dan doel ik dus op de instellingen voor het KAD netwerk. Want denk dat de rest van de instellingen hetzelfde kan blijven???
 
Dat doe onder de knop instellingen.

attachment.php


Je hoeft dan eigenlijk alleen maar te zorgen dat KAD aangevinkt staat. Zoals je zelf al aangaf heeft eD2K geen waarde meer.
Controleer ook meteen of je poorten open staan door op de knop Poorten testen te klikken.

attachment.php


Onderaan je venster kun je de status zien. KAD verbinding moet groen zijn en op verbonden staan.

attachment.php


Vervolgens zoek je met de KAD functie
Dat is in principe alles wat je moet doen. Het KAD netwerk heeft even iets meer tijd nodig om op gang te komen, maar werkt verder prima.
Ik heb nog geen verschil kunnen merken tegenover het servernetwerk.

----
NB. er is op enkele sites informatie te vinden waar men aangeeft zelfs helemaal niet meer gebruik te maken van het servernetwerk. Daarom heb ik de serverfunctie (eD2K) ook uitgevinkt.
Doordat het antipiraten kliekje de meeste goede servers plat heeft weten te leggen, zijn de servers die nog wél online zijn niet betrouwbaar meer of zijn slecht van kwaliteit.
Daarom wordt er geadviseerd om alleen nog maar gebruik te maken van het KAD netwerk.
 

Bijlagen

  • Instellingen_eMule.gif
    Instellingen_eMule.gif
    33,9 KB · Weergaven: 2.891
  • KAD_verbonden.gif
    KAD_verbonden.gif
    2,1 KB · Weergaven: 2.753
  • Zoeken_KAD.gif
    Zoeken_KAD.gif
    11,1 KB · Weergaven: 2.826
Laatst bewerkt:
Doordat het antipiraten kliekje de meeste goede servers plat heeft weten te leggen, zijn de servers die nog wél online zijn niet betrouwbaar meer of zijn slecht van kwaliteit.

Met KAD werkt het inderdaad prima maar er zijn nog wel goede servers buiten Duitsland (waar de meeste waren) al zijn die wel zeldzaam.
Alleen kan ik dat hier niet noemen.

Om KAD goed aan de praat te krijgen moet je wel een goede Nodes Dat hebben .
Anders schiet het niet echt op.
I
 
Ik heb de poorten getest maar de TCP verbinding is mislukt

Er worden twee oplossingen geboden:
• Als u een firewall gebruikt, Verzeker u ervan dat deze firewall niet de benodigde poorten blokkeerd! Wellciht moet er een uitzonderings regel worden aangemaakt voor de poorten van eMule.
• Als u gebruikt maakt (modem met ingebouwde)router, Verzeker u ervan dat de poorten in de router doorgestuurd (geforward) naar uw localw IP!


Laat ik beginnen met de eerste: Hoe deblokkeer ik de firewall?
Of hoe voeg ik een regel toe?
“U kunt u zich een hoop ergernis besparen door een regel toe te voegen die aan eMule.exe alle UDP en TCP verkeer toelaat via alle poorten en in alle richtingen.”

Ik maak gebruik van Windows Vista
& eMule v0,49b

Bvb hartelijk dank voor uw reactie!
 
Laatst bewerkt:
Welkom Charly001,

1 regel uit onze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan tijdens het registreren:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Daarnaast stamt het topic uit 2007 en is niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan