Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Powerpoint downloaden

• Vraag is opgelost
    Junior Member astrid w's avatar

Post Powerpoint downloaden

Hoi! Natuurlijk is deze vraag al vaker gesteld: kun je powerpoint (2003) gratis downloaden? Mijn zoontje (groep 7) moet een spreekbeurt houden en de leerlingen mogen powerpoint gebruiken en ik vind het zo erg, dat ik dat nu niet kan aanbieden. Ik heb office 2003 op mijn computer staan.
    Gr. Astrid

Member
    Afstand tot server
    ±111 km
    Quote Origineel gepost door astrid w Bekijk Bericht
    Hoi! Natuurlijk is deze vraag al vaker gesteld: kun je powerpoint (2003) gratis downloaden? Mijn zoontje (groep 7) moet een spreekbeurt houden en de leerlingen mogen powerpoint gebruiken en ik vind het zo erg, dat ik dat nu niet kan aanbieden. Ik heb office 2003 op mijn computer staan.
    Gr. Astrid
    Astrid als het iets dichter bij was dan had ik een volledige Office licentie komen brengen. Echter is dat niet het geval.

Je zoontje kan Powerpoint 2003 gratis downloaden als zijnde een proefversie. Een proefversie verloopt wel na een aantal weken maar dan kan hij toch nog een mooie presentatie maken.

http://benelux.trymicrosoftoffice.co...&culture=nl-BE

Veel succes! Mocht je zoon er niet uitkomen kunnen jullie mij altijd even een bericht sturen.

Junior Member astrid w's avatar

Bedankt voor de tip...

Hoi Donny,

Bedankt voor je reactie! Anders kom ik 'm wel halen....woon je zo ver van Breda af?..Ik ben best gewend wat kilometertjes af te leggen....nee, ik snap het, dan moet je natuurlijk ook de computer hebben om deze te installeren, Het is in ieder geval een mooie tip en echt bedankt voor de moeite. De moeite waard om er over na te denken.

Gr.
    Astrid

Quote Origineel gepost door Donnyy Bekijk Bericht
    Astrid als het iets dichter bij was dan had ik een volledige Office licentie komen brengen. Echter is dat niet het geval.

Je zoontje kan Powerpoint 2003 gratis downloaden als zijnde een proefversie. Een proefversie verloopt wel na een aantal weken maar dan kan hij toch nog een mooie presentatie maken.

http://benelux.trymicrosoftoffice.co...&culture=nl-BE

Veel succes! Mocht je zoon er niet uitkomen kunnen jullie mij altijd even een bericht sturen.
    Laatst aangepast door astrid w : 5 oktober 2007 om 07:33

Trotse Pappa
    Verenigingslid
    m@rio's avatar
    Afstand tot server
    ±126 km
    Je kunt tegen gereduceerd tarief software aanschaffen via https://www.surfspot.nl/Surfspot2/Fo...urfspot%2fTask aangezien je een zoontje hebt die op school zit
    Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg

je hebt ook heel veel gratis alternatieven zoals openoffice, met een google zoekopdracht vind je tal van handleidingen die alle mogelijkheden voor je uiteen zetten, bijv deze over gratis powerpoint downloaden

Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Afstand tot server
    ±105 km
    Welkom op Helpmij.nl.

Oude topics mogen met rust gelaten worden. Deze is van 2007, dus al heel lang niet actueel meer.
    grtz Lex

Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren