Powerpoint downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid w

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Berichten
2
Hoi! Natuurlijk is deze vraag al vaker gesteld: kun je powerpoint (2003) gratis downloaden? Mijn zoontje (groep 7) moet een spreekbeurt houden en de leerlingen mogen powerpoint gebruiken en ik vind het zo erg, dat ik dat nu niet kan aanbieden. Ik heb office 2003 op mijn computer staan. :confused::D
Gr. Astrid
 
Hoi! Natuurlijk is deze vraag al vaker gesteld: kun je powerpoint (2003) gratis downloaden? Mijn zoontje (groep 7) moet een spreekbeurt houden en de leerlingen mogen powerpoint gebruiken en ik vind het zo erg, dat ik dat nu niet kan aanbieden. Ik heb office 2003 op mijn computer staan. :confused::D
Gr. Astrid

Astrid als het iets dichter bij was dan had ik een volledige Office licentie komen brengen. Echter is dat niet het geval.

Je zoontje kan Powerpoint 2003 gratis downloaden als zijnde een proefversie. Een proefversie verloopt wel na een aantal weken maar dan kan hij toch nog een mooie presentatie maken.

http://benelux.trymicrosoftoffice.com/product.aspx?re_ms=oo&family=officepro&culture=nl-BE

Veel succes! Mocht je zoon er niet uitkomen kunnen jullie mij altijd even een bericht sturen.
 
Bedankt voor de tip...

Hoi Donny,

Bedankt voor je reactie! Anders kom ik 'm wel halen....woon je zo ver van Breda af?..Ik ben best gewend wat kilometertjes af te leggen....nee, ik snap het, dan moet je natuurlijk ook de computer hebben om deze te installeren, Het is in ieder geval een mooie tip en echt bedankt voor de moeite. De moeite waard om er over na te denken.

Gr.
Astrid:)

Astrid als het iets dichter bij was dan had ik een volledige Office licentie komen brengen. Echter is dat niet het geval.

Je zoontje kan Powerpoint 2003 gratis downloaden als zijnde een proefversie. Een proefversie verloopt wel na een aantal weken maar dan kan hij toch nog een mooie presentatie maken.

http://benelux.trymicrosoftoffice.com/product.aspx?re_ms=oo&family=officepro&culture=nl-BE

Veel succes! Mocht je zoon er niet uitkomen kunnen jullie mij altijd even een bericht sturen.
 
Laatst bewerkt:
je hebt ook heel veel gratis alternatieven zoals openoffice, met een google zoekopdracht vind je tal van handleidingen die alle mogelijkheden voor je uiteen zetten, bijv deze over gratis powerpoint downloaden
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Oude topics mogen met rust gelaten worden. Deze is van 2007, dus al heel lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan