Hernieuwde samenwerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.805
Op de laatste ledenvergadering heb ik verslag gedaan van de gebroken relatie met NOD32. Tot jongstleden september was dat ook nog steeds zo, totdat onze vertrouwde contactpersoon bij NOD Nederland weer contact met mij zocht en de vraag stelde waarom de relatie verbroken was (zij was hiervan niet op de hoogte i.v.m. zwangerschapsverlof). Hierbij heb ik haar onomwonden gezegd wat hieraan ten grondslag lag. Zij was hierover uiteraard niet te spreken en heeft mij gevraagd om de relatie nieuw leven in te blazen. Dit voorstel heb ik neergelegd bij mijn collega bestuursleden en als bestuur hebben we toen besloten om de samenwerking weer op te pakken. Dit heeft er toe geleid dat we waren uitgenodigd om bij de feestelijk opening aanwezig te zijn van het nieuwe pand van NOD Nederland. Omdat ik zelf niet in de mogelijkheid was om te gaan zijn Held en Maestro12 voor mij gegaan ("de dorstige" worden ze ook wel genoemd) Daar aangekomen wisten zij niet wat ze zagen, Helpmij.nl is daar nl. gehuldigd als "1e vereniging die NOD32 promoot"

attachment.php


Dit alles heeft ertoe geleid dat er een mooie aanbieding onderweg is voor jullie Helpmij-ers.

NOD32 is dus niet in de plaats van Kaspersky gekomen maar erbij, er moeten tenslotte keuzes te maken zijn.
 

Bijlagen

  • nod32.JPG
    nod32.JPG
    43,2 KB · Weergaven: 166
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan