Laptop vraagt beveiligingssleutel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
162
Hallo,

Thuis heb ik een router van he merk Linksys model: WRT54G die het uitstekent doet.
Ik heb men netwerknaam Pokemon ingesteld en men laptop ziet deze ook. Als ik vervolgens op 'verbinden' klik vraagt hij naar de beveiligingssleutel of wachtwoordzin.

De enigste wachtoorden die ik ken zijn om me in te loggen op de Linksys configuratie en dat werkt niet als ik het invul bij 'Gelieve de beveiligingssleutel in te vullen'.

Heeft iemand een idee waar dat wachtwoord staat of waar ik het kan instellen of wat ik moet invullen..

Dank bij voorbaat.

Groeten
Arakanga
 
Dat wachtwoord is te vinden in je router onder web encryptie.
Daar staat welke beveiliging is ingesteld (WEP, WPA) en wat de netwerksleutel is.
 
Het is de netwerksleutel die je in de router hebt opgegeven.

Ik heb hetzelfde apparaat als jou maar even niet aangesloten dus weet niet 100% of het klopt, maar je zou het ergens hier moeten kunnen vinden;
status1.png


Tabblad security.
 
Ja ik begrijp het eventjes niet goed .. (wel snelle reply!)

Kan je bv omkaderen wat je juist moet invoeren?

waar staat web encryptie?
 
Hi!

Pak anders de handleiding er even bij.
Waar het om gaat is dat je in de configuratiepagina van de router terecht komt. Aldaar kun je op het tabblad security sleutels en dergelijke zaken configureren.
 
Ja, die configuratiepagina is echter het probleem niet, en ivm met security kom ik op dit terecht, niet echt een beveiligingssleutel :confused:
 
Laatst bewerkt:
Je moet in het eerste getoonde scherm eerst naar Wireless gaan en dan naar Wireless Security!
 
Bedankt allen, ik zal me er straks mee bezig houden en jullie up-to-date houden van men vorderingen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan