CiD popup virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.zwanenberg

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
Ik heb via limewire een CiD popup virus binnen gehaald. namen zoals Bearshare, adserver5, caretaker, zanox.partnership zijn popups die de revue passeren. zelfs Https en gerenomeerde merken maken gebruik van de bagger methode.
Mijn virusscanner NOD32 werd uitgeschakeld en Hitman Pro kon het virus niet dedecteren.
Na veel zoeken via "regedit" kwam ik op de volgende locatie terecht.
C:\Documents and Settings\beheerder\Application Data\1 DRV TIME
na dat ik de map 1 drv time had verwijderd was ik verlost van het virus.
elke keer als de PC werd afgesloten installeerde het programma zich weer.
Hopelijk hebben jullie hier wat aan. zeker irritant virus.
Groetjes Alex

zelfs Https en gerenomeerde merken maken gebruik van de bagger methode.
HTTPS is een protocol, geen merk.
Welke merken heb je het eigenlijk over? En welke methode? Is het al bij je opgekomen dat een slecht programma met bekende namen roept om vertrouwen te winnen?

en Hitman Pro kon het virus niet dedecteren.
HitmanPro is dan ook geen virusscanner.

Verplaatst naar de juiste sectie.

Hey ***** ik probeer jullie te helpen

HTTPS is een protocol, geen merk.
Welke merken heb je het eigenlijk over? En welke methode? Is het al bij je opgekomen dat een slecht programma met bekende namen roept om vertrouwen te winnen?

HitmanPro is dan ook geen virusscanner.

Ik zit niet te wachten op jouw kritische noten, maar probeer juist een oplossing aan te dragen. maar bekijk het maar met je helpmij.

Ik zit niet te wachten op jouw kritische noten, maar probeer juist een oplossing aan te dragen. maar bekijk het maar met je helpmij.

Het zijn geen kritische noten, het zijn verbeteringen.:)

Hitman Pro doet zijn werk ook niet meer als het virus eenmaal binnen is.

Hoe kom je hierbij?

Anders zou je eens met housecall online moeten scannen kijken wat deze virusscan aangeeft.

http://nl.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php

Er is geen probleem humpe, er hoeft dus niet gescand te worden.:)

Op welke manier heb je het er nu uiteindelijk vanaf gekregen? Want ik lijd namelijk ook aan het virus..:confused:
Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan