Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: MKV naar DivX

Member FlyingDoc's avatar
    Vraag is niet opgelost

MKV naar DivX

Hallo iedereen,

ik wil al een tijdje een aantal MKV filmbestanden op een dvd zetten.
    Ik heb al een aantal opties geprobeerd:

1. Demux en Mux de juiste audio en ondertiteling
    Dit deed ik met MKVExtract Gui en MKVMerge Gui, twee fantastische programma's alleen maakt MKVMerge de ondertiteling niet permanent ( dus blijft een keuze ). Ook heb ik in MKVMerge de output file de naam .AVI gegeven en WMP denkt nu dat het een AVI is maar alle andere programma's trappen daar niet in. ( Zoals VirtualDub )

2. Open de MKV in VirtualDub
    Dit doet ie wel als ik in MKVMerge de output de naam .AVI gegeven heb maar VirtualDub maakt er géén AVI van omdat hij dan zegt dat er geen gebriuk gemaakt kan worden van de Direct Stream mode.

3. River Past Video Cleaner
    Als ik de MKV of AVI open dan gaat alles goed totdat ik op 'convert' klik en dan loopt het programma gewoon vast! Op mijn andere computer zegt RiverPast dat er geen juiste videostream is en ofdat ik die wil zoeken in het bestand maar dat kan niet want dat is het bestand!

Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik wil ook persé ondertiteling om de taal Japans is.
    Koi Wa Shinpi No Tatakai Ne

Tera Honourable Senior Member
    Mediacoder kan vrij veel.
    Topicstarters, er zullen hier maar weinig helderzienden aanwezig zijn dus geef je OS en uitvoering plus merk en type moederbord of merk en type PC of laptop op en voor andere problemen, informatie graag.

Wie veel praat heeft weinig te zeggen.

Senior Member Haroet's avatar
    Afstand tot server
    ±67 km
    Download Winavi om van de MKV bestand een AVI bestand te maken.Als je eenmaal een avi bestandje hebt kun je met Convertxtodvd het bestand converten naar DvD.

-Als je convertxtodvd eenmaal gedownload hebt(kijk uit geen trial) installeer je hem en open je het. Sleep dan het video bestand (.avi) naar de convertxtodvd of rechtermuisknop add video file.Sleep dan ook de ondertitelings bestand(.srt) naar de convertxtodvd.Als je dat hebt gedaan kun je hem converten en na afloop ook nog eens branden met convertxtodvd.
    Game Over

Member FlyingDoc's avatar
    WinAvi is echt niks omdat de output audio HELEMAAL niet synchroon loopt. Wel erg goede kwaliteit maar das jammer zonder audio...
    Mediacoder doet het niet omdat hij dat zegt op het einde als ie net het bestand wil gaan maken: "Kan video en audio stream niet combineren. Er word geen output bestand aangemaakt."
    Laatst aangepast door FlyingDoc : 18 oktober 2007 om 13:49
    Koi Wa Shinpi No Tatakai Ne

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners