MKV naar DivX

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlyingDoc

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2007
Berichten
36
Hallo iedereen,

ik wil al een tijdje een aantal MKV filmbestanden op een dvd zetten.
Ik heb al een aantal opties geprobeerd:

1. Demux en Mux de juiste audio en ondertiteling
Dit deed ik met MKVExtract Gui en MKVMerge Gui, twee fantastische programma's alleen maakt MKVMerge de ondertiteling niet permanent ( dus blijft een keuze ). Ook heb ik in MKVMerge de output file de naam .AVI gegeven en WMP denkt nu dat het een AVI is maar alle andere programma's trappen daar niet in. ( Zoals VirtualDub )

2. Open de MKV in VirtualDub
Dit doet ie wel als ik in MKVMerge de output de naam .AVI gegeven heb maar VirtualDub maakt er géén AVI van omdat hij dan zegt dat er geen gebriuk gemaakt kan worden van de Direct Stream mode.

3. River Past Video Cleaner
Als ik de MKV of AVI open dan gaat alles goed totdat ik op 'convert' klik en dan loopt het programma gewoon vast! Op mijn andere computer zegt RiverPast dat er geen juiste videostream is en ofdat ik die wil zoeken in het bestand maar dat kan niet want dat is het bestand!

Kan iemand me alsjeblieft helpen? Ik wil ook persé ondertiteling om de taal Japans is.
 
Download Winavi om van de MKV bestand een AVI bestand te maken.Als je eenmaal een avi bestandje hebt kun je met Convertxtodvd het bestand converten naar DvD.

-Als je convertxtodvd eenmaal gedownload hebt(kijk uit geen trial) installeer je hem en open je het. Sleep dan het video bestand (.avi) naar de convertxtodvd of rechtermuisknop add video file.Sleep dan ook de ondertitelings bestand(.srt) naar de convertxtodvd.Als je dat hebt gedaan kun je hem converten en na afloop ook nog eens branden met convertxtodvd.
 
WinAvi is echt niks omdat de output audio HELEMAAL niet synchroon loopt. Wel erg goede kwaliteit maar das jammer zonder audio...
Mediacoder doet het niet omdat hij dat zegt op het einde als ie net het bestand wil gaan maken: "Kan video en audio stream niet combineren. Er word geen output bestand aangemaakt."
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan