Fn toets van Asus werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

huipie37

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Berichten
59
Wie kan mij vertellen hoe ik de volume regeling weer aan het werken krijg met de Fn toets in combinatie met F10 t/m F12.
Ik heb een ASUS F3 serie laptop.
Vast bedankt voor de hulp.
 
Wat bedoel je met weer aan het werken?
Hij heeft het dus eerder wel gedaan?
Sinds wanneer doen ze het niet meer dan? (Blijkbaar heb je iets gewijzigd)
 
Wat bedoel je met weer aan het werken?
Hij heeft het dus eerder wel gedaan?
Sinds wanneer doen ze het niet meer dan? (Blijkbaar heb je iets gewijzigd)

Ik ben inderdaad aan het rommelen geweest met speedstart. Dit is een prog wat de opstartprogs in manual opstarten zet en vervolgens kun je zelf een keus maken om automatisch op te starten. Ik heb deze tool gewist omdat het geen voldoening gaf v.w.b. het sneller opstarten.
Alles werkt in ieder geval, doch alleen de bediening van het volume krijg ik niet meer aan de gang. Als ik de naam van de file of drivertool weet kan ik hem misschien terugvinden en weer automatisch laten opstarten
 
Heb je de driver van Asus al eens geprobeerd opnieuw te installeren? Die voor de FN-toetsen zit namelijk bij de drivers op de bijgeleverde CD en anders kun je hem via de Asus site downloaden.

Of je kijkt bij Start > Uitvoeren > msconfig > Tabblad "Opstarten" of je daar iets van Asus ziet staan.
 
Heb je de driver van Asus al eens geprobeerd opnieuw te installeren? Die voor de FN-toetsen zit namelijk bij de drivers op de bijgeleverde CD en anders kun je hem via de Asus site downloaden.

Of je kijkt bij Start > Uitvoeren > msconfig > Tabblad "Opstarten" of je daar iets van Asus ziet staan.

Driver gevonden en geïnstalleerd. Alles werkt weer. Bedankt voor de service
 
Asus - FN toets (fn 10 tem 12) werkt niet (meer)

Heb eenzelfde probleem (zie titel) wardoor het geluid niet meer kan geregeld worden via die toetsen.
Op de download site van Asus naar de desbetreffende driver gezocht, maar twijfel ,over de juiste dowload. Kan mij iemand mij de correcte opgeven ?
Met dank.
 
kabece Welkom op helpmij

Het is niet de bedoeling om een vraag te stellen in iemand anders zijn topic.
Je kan zelf een nieuwe vraag stellen. Deze gaat op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan