Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: pc met xbox 360 verbinden

Senior Member Gammort's avatar
    Afstand tot server
    ±25 km
    Vraag is opgelost

pc met xbox 360 verbinden

Hey allemaal,

Ik probeer mijn pc met mijn xbox 360 te verbinden, nu weet ik ongeveer hoe dat moet
    mijn opstelling is:

Alleen bij mij is van router naar PC draadloos en niet met kabel.

Nu heb ik deze opstelling gemaakt en heb ik een aantal handelingen uitgevoerd..
    Ik moest eerst de LAN verbinding tussen de pc en de xbox 360 zo instellen:

En dat moest ook bij mijn draadloze verbinding tussen mijn pc en mijn router
    Maar daar miste die optie

Hoe krijg ik deze optie terug, of weet iemand een betere manier om de xbox 360 met de pc te verbinden?

Alvast bedankt,

Rick

p.s. ik gebruikte deze handleiding: http://www.xbox.com/en-US/live/connect/ics_xp.htm

Tera Honourable Senior Member
    Afstand tot server
    ±116 km
    Je pakt het verkeerd aan..
    Je moet op de draadloze verbinding het Internet delen aanzetten, niet op de bedrade LAN verbinding.
    Dan moet je daarna aangeven via welke netwerkkaart je Internet-verbinding wilt delen, en dat doe je door in hetzelfde deel een keuze te maken in Verbinding via thuisnetwerk. Daar geef je dan je LAN verbinding aan.

Zet dus eerst het delen van Internet op je LAN-verbinding af, en volg de instructies boven.

EDIT: Overigens moet je ook de Windows Firewall (WF) / Internet-verbinding delen (ICS) aan hebben staan (Start -> Uitvoeren -> services.msc).

Tijs.
    Laatst aangepast door dnties : 22 oktober 2007 om 13:46
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

3. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners