Grafische kaart updaten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

anoukje

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2007
Berichten
8
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn grafische kaart moet updaten?

Ik heb nu een VIA/S3G UniChrome Pro IGP en ik zou m graag updaten omdat ik dan beter spelletjes kan spelen!

Help! war kan ik een update vinden??

groetjes anouk
 
in de winkel
en dan bedoel ik een goeie videokaart kopen
en nou breekt de hel los
want iedereen heeft daar zo zijn mening over wat nou een goeie kaart is


succes
 
Ik heb er geen verstand van.. Dus haha!
Maar ik heb een laptop van een jaar oud en ik vind het een beetje zonde om nu al een nieuwe kaart te moeten kopen. Heb je, ondanks dat je m niet super vind, toch geen tips om m te updaten?
:)
 
Met een laptop wordt het lastig een nieuwe videokaart kopen :D

Heb op dit ff weinig tijd, maar zoek maar even hier.
 
Dank je wel!
EN moet ik dan opslaan of uitvoeren? Bij opslaan, waar moet ik dat doen?
 
Maakt helemaal niet uit!
Je helpt me zowieso wel!
Ik ben echt een sukkel wat pc's betreft.. Ik ga m nu uitvoeren en als t goed is kan ik dan mijn spelletje gewoon spelen toch? Zonder rare dingen..

Moet ik verder nog iets verwijderen ofzo of is dit alles?
 
Even voor alle duidelijkheid: Verwacht niet dat je spellen nu subliem, prachtig en met alle details gaan werken...
Drivers zijn er alleen voor om de kaart goed te laten werken... Niet dat je de nieuwste spellen zal kunnen gaan spelen !

In dat geval kan je dus beter een Computer kopen (geen laptop), waarbij je een goeie videokaart hebt, die je later eventueel kunt upgraden.
 
Nee snap ik, maar ik speelde de sims 2 en de mure kleurden rood en o pde website van de sims werd mij gezegd dat ik dat kon verhelpen door mijn kaart te updaten! Dus ik probeer het en hoop er het beste van!
In ieder geval ontzettend bedankt voor jullie hulp!!
Groetjes!
 
Nu wil ik de setup openen, want hij is gedownload dan staat er dat ik in mijn voortgangslog moet kijken en in dat voortgangslog staat:

=========== S3SETUP LOG FILE - Started at 19:41:55 on 11-5-2007 ===========
S3Setup v(1.01.25) 1.00.03-DC/1.00.03-WD/1.00.04-AC/1.00.20-JV/1.00.15-CL/1.00.46-M7/1.00.10-SS/1.00.29-G4/1.00.25-M5/1.00.45-MS on Win XP
bAllowReboot: TRUE
bSilentReboot: TRUE
bPromptReboot: TRUE
bPromptSilentReboot: FALSE
bRemoveWindowsINF: FALSE
bDisableMenuAnim: TRUE
bDisableMenuShadow: TRUE
bDisableAlphaSelect: TRUE
VendorID to find:1106


Hellup!! Wat moet ik nu doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan