Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Adobe reader opent ALLE EXE programma's

Adobe reader opent ALLE EXE programma's

Lieve mensen,

Door wat onoplentendheid heb ik in Windows Vista per ongeluk ALLE .EXE programma's geaccioseerd met Adobe reader. Gevolg: Bij het opstarten van de PC willen veel programma's laden via Adobe. Ook alle andere programma's die ik op me PC heb staan probeert Adobe nu te openen. Adobe is nu ge-deinstalleerd en alles werkt prima.

Maar zodra je adobe er weer op zet gaat het weer mis... Kan vrijwel NIKS doen.

Via het configuratie scherm heb ik al geprobeerd de extensie .exe of .pdf toe te wijzen aan een ander programma maar dat lukt niet want in de hele lijst komen deze niet voor. (Staan denk ik meer dan 100 extensies in de lijst, maar die juist net niet. Windows systeemherstel (of backup-punt, hoe heet dat?), werkt ook niet helaas.

Weet iemand wat de oplossing kan zijn?

Alvast bedankt,

Jeroen

Tera Honourable Senior Member
    Afstand tot server
    ±116 km
    Probeer het volgende:
    [Windows-toets]R -> cmd /k assoc.exe .exe=exefile

Succes,

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Toegang geweigerd...

Tera Honourable Senior Member
    Afstand tot server
    ±116 km
    Probeer dan eens te achterhalen hoe .exe bestanden nu zijn gekoppeld:

[Windows-toets]R -> cmd /k assoc | find /i ".exe"

Kijk eens of je daar ook een toegang geweigerd krijgt? En zo nee, wat wordt gemeld?

PS: commando in mijn vorige posting wijzigt iets, bovenstaand commando vraagt alleen wat op.

Tijs.
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

.exe=exefile.

Vaag dit...

6. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners