kan ip adres niet vernieuwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChAos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
2
hoi

ik werk met windows xp.
we hebben een klein thuisnetwerk via de ethernet met elkaar verbonden.
zonder router
1 pc kan via de andere op internet.
nu stel ik die in zoals het hoort maar als ik hem trug opzet dan is de verbinding weggevallen. het heeft jaren zo gewerkt.
dan doe ik trug alles instellingen maar het werkt niet, soms na alles eens een paar keer gedaan te hebben lukt het soms.
ik denk misschien is het de bekabeling.
instaleer de driver opnieuw, schakel het apparaat in en uit, dat lukt allemaal, dan probleem oplossen omdat hij geen verbinding vind, begint die ip adres te vernieuwen maar daar lukt het dus niet.

iemand enige raad?

thanx
 
Al andere kabel geprobeerd, wel een cross cable gebruiken.
 
hoi

nee ik heb nog geen andere kabel geprobeerd.
want dan moet ik die opnieuw via de zolder door dat kleine gaatje furken,
waarmee ik dan die plug er niet door krijg en ik heb geen gereedschap om die te bevestigen, dat is zo een speciale pitstang.
daarom zou ik ook willen uitzoeken dat bij dit probleem het wel degelijk aan de kabel ligt, want soms doet ie het dan weer wel.
wat is die cross?

thanx
 
kan het ip-adres niet vernieuwen

hoy, ik zit dus met een probleem!
wij hebben thuis een draadloos netwerk van us robotics en daar ben ik op aangesloten met een wireless usb stick achtig iets van d-link.
het is al jaren goed gegaan zo en altijd goeie verbinding gehad, maar nu sinds kort heb ik steeds het probleem dat ie inneens wegvalt.
dan geeft ie geen verbinding meer en is er niets aan te doen voor een onbepaalde tijd.
soms gaat het een half uur of een uur lang goed, en soms valt ie na 2 minuten uit. krijg hem dan weer aan de praat en valt ie nog voor je een volgende webpagina hebt geladen weer uit!

ik dacht dat dit verholpen kon worden door mijn draadloos netwerk opnieuw in te stellen.
hij heeft verbinding met de draadloze netwerkbak en geeft aan dat ik een goeie signaalsterkte heb, het enige probleem is dat hij niet verbonden raakt.
hij geeft een probleem en er staat dat ik op herstellen moet drukken en dan alles auto moet herstellen. maar als ik hierop drukt komt erop: Kan het IP-adres niet vernieuwen!
wat kan ik hieraan doen? nu heb ik helemaal GEEN internet meer :s
greetz, Hannes
 
kan ipadres niet vernieuwen

ik heb precies hetzelfde probleem. heeft iemand antwoord.kan geen draadloze verbinding krijgen met mijn laptop.met een andere laptop wel.
router en modem is dus goed. misschien probleem met ipconfig???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan