Internet explorer 7 loopt telkens vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelique1973

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
8
Hallo allemaal,

sinds een week of 2 doet zich bij het internetsurfen een heel irri probleem voor: telkens als ik de site Marktplaats bekijk/gebruik loopt internet explorer vast. Het gekke is dat het vooral bij Marktplaats gebeurt, als ik al 1 advertentie wil openen hangt hij weer vast! Ik heb Windows XP en gebruik Internet Explorer 7, we hebben NOD32, hitmanpro draait regelmatig. Nu hebben we ook weer een ander programma gedownload Unibleu RegistryBooster2, maar hij bijft maar hangen!!

Handtekening van fout:
szAppName:iexplore.exe szAppVer:7.0.6000.16544 szModName: hungapp
szModVer:0.0.0.0. offset:00000000

Bovenstaande is voor mij abacadabra maar wellicht dat iemand mij kan helpen om dit probleem op te lossen?

mvg

Angelique
 
Hallo Leo,

Ik heb de stappen doorlopen, en....hij is sneller dan ooit!! Heel erg bedankt voor je hulp :thumb:
 
Daar ben ik weer...

helemaal blij was ik, maar na het sluiten van deze vraag blijft hij weer hangen..:(

Misschien nog meer oplossingen die ik zou kunnen proberen?

mvg

Angelique
 
Daar ben ik weer...
helemaal blij was ik, maar na het sluiten van deze vraag blijft hij weer hangen..:(

Nou dat is ook lekker.
Blijkbaar zit het wel in die hoek.
Zijn er meerdere accounts op de pc en zo ja, geeft IE daar ook problemen?
Heb je verder nog andere problemen met de pc?
Hitman pro is goed tegen spyware, maar veranderd zoveel instellingen dat daar soms juist problemen van komen.
Kun je nog terug halen vanaf wanneer de probelemen optraden?
Dat geeft misschien iets meer duidelijkheid over de oorzaak en wie weet helpt een systeem herstel naar voor tijd.
Verder zou ik alle onnodige toolbars e.d. verwijderen (voor zover je ze hebt natuurlijk)
Naast het prima nod32 kun je nog het gratis spyware doctor laten draaien
Dat zit in het google pack. (De overbodige rest even uitvinken)
Hitman pro is dan ip niet meer nodig.
Oh ja misschien ook even idee om je JAVA installatie te laten testen.
Dat kun je hier doen.
Hopelijk krijg je het lastige probleem opgelost zo.
mvg leo
 
Laatst bewerkt:
Explorer loopt vast

Hallo,

Ik zag dit bericht en dacht daar heb ik ook last van?
Niet alleen bij Marktplaats maar bv ook bij Neckermann.com
Ik heb er nu sinds een week of vier last van....?
Verder werkt alles ok.
Heeft iemand al een oplossing?

gr Linda
 
mogelijke oplossing IE7 probleem mbt Marktplaats

Bij internetopties onder het tabblad 'geavanceerd' het vinkje 'browser instellingen van derden inschakelen' uitvinken zodat deze niet geselecteerd staat. Heeft bij mij het probleem opgelost!
 
Ik had het zelfde probleem, bij mij blijkt een IE add on van Skype het probleem te veroorzaken.
Als je Skype gebruikt: kijk bij tools in je browserbalk en verwijder de add on van Skype.
Bij mij was het probleem meteen verleden tijd

Succes, firefly3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan