Welke sofware heb ik nodig om op de nokia 6300 Navigatie van TomTom te zetten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rico9999

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
6
Ik begin helemaal van het begin. Ik heb een nokia 6300 en zou graag navigatie van TomTom erop willen hebben. Wie kan mij vertellen welke sofware ik nodig heb hiervoor ? Welk besturings programma zit er op de Nokia 6300 ? Tevens zou ik willen weten welke mappen ik op de geheugen kaart moet plaatsen en op welke volgorde ?

Iemand die mij kan helpen ?

Groeten Rico.
 
Zo te lezen heeft de Nokia 6300 geen Symbian, je zult er dan ook geen TomTom op kunnen draaien.

Dit is de enige pagina die ik op de TomTom-site kan vinden voor ondersteunende toestellen.
 
Bedankt voor het antwoord, ik zal er nu dus achter moeten komen welke andere NAVI
systemen ik erop kan zetten. Mischien R66 ? Waar ik eerst achter zou moeten komen is dus welk besturingssysteem er op de nokia 6300 zit



==============================
Zo te lezen heeft de Nokia 6300 geen Symbian, je zult er dan ook geen TomTom op kunnen draaien.

Dit is de enige pagina die ik op de TomTom-site kan vinden voor ondersteunende toestellen.
 
De meeste navigatiesoftware ondersteunt alleen Symbian voor een Nokia, je zult er dus geen software op kunnen draaien.
 
Bedankt voor het antwoord, ik zal er nu dus achter moeten komen welke andere NAVI
systemen ik erop kan zetten. Mischien R66 ? Waar ik eerst achter zou moeten komen is dus welk besturingssysteem er op de nokia 6300 zit



==============================

Bestuuring van de Nokia 6300 is Symbian S40 als ik me niet vergis, je kan de volgende navigatie erop draaien en dat is : Nav4All , is Freeware alleen je moet een data verbinding , GPRS , aanzetten voor te navigeren.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan