off topic..of toch niet....ik heb zelf hele ouwe muizen met indrukbare wieltjes....dus zo nieuw is dat niet wel de functie die het heeft gekregen; bladeren door de geopende schermen.
Dus dat ligt dan aan Vista...niet aan de muis....
Vooralsnog is eigenlijk het enige dat me niet bevalt aan Vista, de prijs...ik heb Vista op de nieuwe laptop, maar de oude desktop blijft fijn XP...zelfs een upgrade is achterlijk duur.
En de dollar staat nog wel laag....
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar dan vice versa. Ik kon met mijn XP pc alles zien en veranderen op mijn Vista laptop wat gedeeld werd, maar andersom kon ik niet eens mijn XP pc zíen! Uiteindelijk heb ik het werkend gekregen, maar hoe dat gelukt is weet ik niet meer precies.
Ik denk trouwens dat mensen problemen hebben met Vista omdat ze bepaalde functionaliteiten nu niet meer kunnen vinden als waar ze bij XP stonden. Maarja, dat heb je met iedere nieuwe release van Windows over het algemeen. Ikzelf werk nu ong 2 maanden met Vista en ben er al (bijna) helemaal aan gewend. Het terugschakelen naar XP is alleen soms zo moeilijk
Dat leuke schakelen met m'n muiswieltje kan ik ook, maar ik heb die hele Aero functionaliteit uitgezet. Ik ben zo gewend aan de ouderwetse Alt+Tab dat ik die Aero schermen maar vervelend vond!
Laatst aangepast door Vinnie82 : 6 december 2007 om 14:16
Heb gister een nieuwe pc met Vista besteld. Hoor van veel mensen dat het niet goed werkt dit en dat. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed gaat met vista. Zal even wennen zijn natuurlijk en kijken of ik hem in het netwerk kan krijgen
Heb ondertussen al lang genoeg XP gedraaid dus vind ik het niet erg eindelijk eens weer wat nieuws te proberen
Zal dan ook gelijk even testen of ik ook zo mooi kan schakelen met m'n muiswieltje![]()
Hoi !
Vanaf volgende week 10-12 kan iedereen SP1 zelf uitproberen: http://blogs.zdnet.com/microsoft/?p=1013
Ik draai alweer een paar weken met Ultimate SP1 beta RC1: ik vind Vista daar niet echt sneller door geworden, maar comptabiliteit is wel toegenomen !
Zo werd opeens een onwillige Sitecom-bluetooth-stick herkend.
Greetz,
Harry.
Dat mag ook wel met een SP van dat formaat.
http://www.eaglecreek.nl/
Home of the Eagle
Hoi !
@Patrickt: zal het zo even proberen; beide Vista_PC's zijn even in gebruik.
Greetz,
Harry.
Hoi !
Schijfbeheer werkt nog steeds, maar systeemherstel niet meer !
Ben er nu mee aan het stoeien; laat het vanavond hier nog weten.
Maar eh......het is tenslotte beta.....
Greetz,
Harry.
Hoelang een minuut duurt, hangt ervan af aan welke kant van de wc-deur je je bevindttt.
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog.
http://www.eaglecreek.nl/
Home of the Eagle
Owjee, krijgen we dat weer!! Microsoft gooit een SP op de markt om problemen te verhelpen en helpt daarmee bestaande (en vooral werkende) functionaliteit om zeep. Hopelijk blijft het bij de beta en is het in de final opgelost want dit zou anders wel erg slordig zijn.
Hoi !
Mijn probleem met systeemherstel inmiddels opgelost: daar ik deze Vista Ultimate al bijna een jaar geleden had geinstalleerd met de timerstop-crack, stond, ook na verwijdering van die crack, de installatie datum nog op 32-12-2099.
Via register veranderd, probleem opgelost.
Voor schijfbeheer nog geen oplossing gevonden: gewoon even afwachten tot de volgende versie uitkomt, zo goed als zeker volgende week.
Greetz,
Harry.
Hoelang een minuut duurt, hangt ervan af aan welke kant van de wc-deur je je bevindttt.
De logica van Windows: klik op START om af te sluiten.
Mijn verrekijker vergroot 10x, maar bij de 11e keer werkte hij ook nog.
Hoi !
Ja, werkt bij mij nog, hoewel ik altijd AcronisDiskDirector gebruik.
Maar zoazl ik al zij: binnen enkele dagen kunnen we een nieuwe versie proberen.
Dan moet de vorige er toch af, omdat het Microsoft nog steeds niet gelukt is hier een oplossing voor te vinden.
90 % (!) van de beta-testers kon daardoor de vorige versie niet geinstalleerd krijgen !!!
Greetz,
Harry.