TomTom One XL kaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

royve

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
30
Ik ga binnenkort de TomTom One XL kopen, ik krijg hierbij een kaart van West Europa erbij. Mijn vragen zijn: Is er ook ergens een kaart van Oost europa te koop en kan ik deze samenvoegen met mijn kaart van West europa, dat ik dus niet steeds moet wisselen van SD kaart?
 
Zoals ík het begrijp van de TomTom-site, kun je, als je kaartje groot genoeg is voor opslag, je de bestanden er gewoon bijzetten.

ík weet het niet zeker, maar wil je het zeker weten dan zou je het TomTom moeten vragen via bijvoorbeeld Email.
 
Zolang je genoeg ruimte hebt op je SD kaartje kun je net zo veel landen toevoegen als je wilt. Of je koop als het niet gaat meerdere kaartjes al geniet dat niet je voorkeur.

Maar West-Europa is al bijna 2 Gb dus met Oost erbij moet je toch wel minimaal een 4 Gb kaartje kopen en ik weet niet of de TomTom XL deze groote ondersteunt. Denk het wel maar zul je even kunnen navragen in de winkel.

Er is geen mogelijkheid om de kaarten samen te voergen. Elk land komt en moet in een apart mapje op de SD Kaart komen.

In TomTom kun je dan kiezen welke kaart je op dat moment wilt gebruiken. Als je later weer een andere kaart wilt gebruiken kun je dit vanuit TomTom ook weer kiezen.
 
Geen enkel probleem, ik heb een poos terug de software europa inclusie Tjechie en Polen gekocht (6 CD's). Ik ben overal inTjechie met behulp van de TomTom XL gekomen waar ik naar zocht. (Van een Camping in Oost Tjechie kreeg ik de Coordinaten en ik kwam tot voor de receptie).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan