programma's in kladblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harryman

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Berichten
225
Hallo,

De meeste van mijn programma's zijn op de één of andere manier gekoppeld aan kladblok en openen daar ook in. Ook mijn exe. bestanden. Zelfs systeemherstel opent in kladblok.

Ik heb gezocht op het forum en daar gelezen dat je via windows verkenner naar de map moet gaan, maar ook verkenner opent in kladblok.

Hoe kan ik dit herstellen?

Harryman
 
Staat er niet iets als je rechtsklikt=openen met en dan standaard kladblok?
 
Nee, dat staat er niet. Wel openen en bestandslocatie openen. Als ik rechts klik op mijn bureablad op mail en ik open de bestandslocatie dan kom ik in de map en zie daar alleen de iconen van kladblok. Ik kan dus ook niet meer in mijn mail.

Harryman
 
Shift R-muisklik
dan zal openen met wel verschijnen.
dan in de lijst het juiste progje kiezen.

:cool:
 
Had ik al gezegt en het heeft niet geholpen.

Dat heb jij niet gezegd. Jij hebt gezegd dat hij met rechtermuisknop moet klikken en dan kijken wat er staat. Vazed zegt daarentegen dat hij Shift + rechtermuisknop moet proberen, dat opent namelijk extra mogelijkheden.

Maar voor .exe bestanden zal dit sowieso niets opleveren, die moeten gewoon runnen en niet geopend worden met een ander programma. Misschien dat de registertweak helpt, maar dat zullen we vast nog wel horen.
 
Ik heb het op kunnen lossen door de computer opnieuw op te starten. Via F8 een vorige register terug gezet.

Dank allemaal.

Harryman
 
Als je kan lezen? hopelijk wel zeg ik: Als je rechtsklikt-openen met doet dan krijg je de extra mogelijkheden.

Ik kan in ieder geval wel lezen :D

Volgens mij is hier een beetje verwarring,
Peter Vazed zegt dat het menu Openen met... wel zal verschijnen (als extra optie dus) als de TS er met shift op klikt, omdat die optie er nu nog niet bij staat.
Jij zegt dat er extra opties zullen komen als hij op Openen met... geklikt heeft.

2 verschillende dingen ;)
 
Thanks Jelly, dat jij ook net zo goed kan lezen als ik ;)
Hopelijk heeft dapunt het nu ook in de gaten, anders moet hij het zelf maar eens proberen (dus eerst eens gewoon rechtsklikken en daarna shift+rechtsklikken). Kijk dan maar eens wat het verschil is.
 
Sorry, ik zal mijn berichten aanpassen.
Ik dacht meer opties in openen met maar gewoon rechtklikkenl.
Helemaal mijn fout:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan