PPTX naar PPT Bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

8 Cocu 8

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
18
Hallo ik heb me net geregistreed om deze vraag te kunnen stellen :confused: ik heb een tijdje met Windows Vista gewerkt en dus ook met Windows Office 2007. Maar nu komt de maar ik ben terug gegaan naar windows XP en voor school had ik een powerpoint presentatie die ze ook daar niet geopend kregen omdat het PPTX is inplaats van PPT nu is mijn vraag weet iemand een manier om PPTX bestanden om te zetten naar PPT bestanden? Want ik heb deze presentatie echt nodig i.v.m Examens. Als iemand een antwoord heeft op mijn vraag voor deze persoon(en) alvast heel erg bedankt.:thumb:
 
zorg dat je achter een computer met office 2007 kan.

zorg dat je de pptx presentatie open. daarna sla je het OPSLAAN ALS op onder een andere naam op de locatie die jij wil. en sla je het op als een PPT bestand. als het goed is heb je daar geen compatibiliteitsmodus voor office 2007 voor nodig.
anders moet je ff google naar compatibiliteitsmodus office 2007 downloads.

ik hoop dat je hiermee aan de slag kan. groeten.
 
De werkwijze van Emile gaat prima, maar als je niet bij een computer met office2007 kunt, dan is het ook mogelijk om op de computer met een eerdere office versie (Office2003, OfficeXP en Office2000) een 'compatibiliteitspakket' te installeren. Vanaf dat moment kun je met Office2003 ook PPTX bestanden openen. Daarnaast kun je dan ook Word2007 en Excel2007 bestanden openen. (DOCX-bestanden en XLSX-bestanden)
Werkwijze staat hier (inclusief downloadlink naar het pakket):
http://support.microsoft.com/kb/923505

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan