Printerinkt van je handen?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Berichten
239
Weet iemand waarmee je de printerinkt van je handen kunt krijgen na het bijvullen.:eek:
(volgende keer maar handschoentjes aan:D)
 
Al afwasmiddel met scherpzand geprobeerd?
Sla olie wil ook wel een helpen.
Thinner.
Cola.
 
Al afwasmiddel met scherpzand geprobeerd? alleen afwasmiddel helpt een beetje.
Sla olie wil ook wel een helpen. helpt een beetje
Thinner. helpt niet erg
Cola.
nog niet geprobeerd.

Maar door nog een keer het afwasmiddel en de slaolie geprobeerd te hebben, zijn ze weer wat schoner.:)

Ik denk dat het wondermiddel niet bestaat (de kaasschaaf telt niet mee natuurlijk:cool:).
Dus flink van alles herhalen helpt ook.
 
schuurpapier gewoon lichtjes over je hand gaan
heb ik ook wel eens met verf gedaan
 
Is het trouwens kleurstofinkt (dye) of pigmentinkt ?

Voor dye-inkt is er een fantastisch product te koop en het heet Reduran® (fabrikant: Stokolan®) en hiermee krijg je na 1x gebruiken meer dan 95-99 % van de vlekken eruit. Dit product wordt vooral door professionele navullers gebruikt. Het is een soort pasta waarmee je je handen mee inwrijft en lichtjes scrubt en nadien gewoon onder de kraan afspoelen.

Een wondermiddel zou ik zeggen. Het middel werkt door de dubbele bindingen in de kleurstofmoleculen te verbreken waardoor het kleurend effect ervan wordt vernietigd. Eenvoudig gezegd: een soort bleekmiddel.

Probleem is het veel hardnekkige pigmentinkt dat echter zeer moeilijk is te verwijderen, behalve lang genoeg wachten totdat de bovenste huidlaag door het lichaam is afgestoten.
 
Laatst bewerkt:
Nog wat tips voor het verwijderen van de inkt
Alcohol, wasbenzine, spiritus of terpentine.
 
Nog een huismiddeltje :)

Afwasmiddel en een handje koffieprut (gebruikt dus :))
 
Ik heb net weer bijgevuld.
Mijn handen zijn helemaal schoon.

Plastic handschoentjes voor schilderen of die je bij de benzinepomp kan pakken.:)

Dat is toch wel makkelijker dan schoonmaken.............
 
Dat gaat super snel met een mengsel van sla of olijfolie met puur chloor. Nog even de nagels doen met een borsteltje en binnen een minuut is alles eraf. Je handen zijn niet aangetast en voelen lekker soepel aan door de olie.
 
Hoe krijg ik printerinkt van mijn handen

Dat gaat super snel met een mengsel van sla of olijfolie met puur chloor. Nog even de nagels doen met een borsteltje en binnen een minuut is alles eraf. Je handen zijn niet aangetast en voelen lekker zacht aan door de olie.
 
@Teep: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Met deze toevoeging van je gaat er nu een slotje op dit topic. Deze is immers uit 2008.
Volgens de huisregels, waar je zojuist bij aanmelding mee akkoord gegaan bent, mogen topics ouder dan 3 maanden met rust gelaten worden.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan